S
Susanne
Guest
Sinds zondag heb ik een nieuwe bak: de Superfish Aqua Expert 70. Heb deze inclusief taiwan bee garnalen over gekocht van een liefhebber die helaas (voor hem dan haha) moest stoppen met de hobby.
Zondag heb ik met een kennis de bak opgehaald en hier opnieuw opgestart.
Vandaag heb ik wat nieuwe plantjes erbij geplaats en nu is het wachten op de eerste zwangere haha.
Hier wat foto's van mijn toch wel grote trots.
Eerst een totaaltje van hoe het bakje nu is. De inrichting ben ik nog niet tevreden over, maar laat ze eerst maar weer even met rust na het gerommel in de bak.

En daarna de bewoners:

Een rode gloed van de vloer door de reflectie, maar etenstijd is toch wel een erg goed en leuk moment om foto's te maken:

Er volgen vast in de loop van de komende weken meer foto's, maar dit was het even voor nu.
Zondag heb ik met een kennis de bak opgehaald en hier opnieuw opgestart.
Vandaag heb ik wat nieuwe plantjes erbij geplaats en nu is het wachten op de eerste zwangere haha.
Hier wat foto's van mijn toch wel grote trots.
Eerst een totaaltje van hoe het bakje nu is. De inrichting ben ik nog niet tevreden over, maar laat ze eerst maar weer even met rust na het gerommel in de bak.
En daarna de bewoners:
Een rode gloed van de vloer door de reflectie, maar etenstijd is toch wel een erg goed en leuk moment om foto's te maken:
Er volgen vast in de loop van de komende weken meer foto's, maar dit was het even voor nu.