Wat is er nieuw

Suus d'r nieuwe Superfish Aqua Expert 70 met tb garnalen! (Susanne)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Susanne
  • Startdatum Startdatum
S

Susanne

Guest
Sinds zondag heb ik een nieuwe bak: de Superfish Aqua Expert 70. Heb deze inclusief taiwan bee garnalen over gekocht van een liefhebber die helaas (voor hem dan haha) moest stoppen met de hobby.

Zondag heb ik met een kennis de bak opgehaald en hier opnieuw opgestart.

Vandaag heb ik wat nieuwe plantjes erbij geplaats en nu is het wachten op de eerste zwangere haha.

Hier wat foto's van mijn toch wel grote trots.

Eerst een totaaltje van hoe het bakje nu is. De inrichting ben ik nog niet tevreden over, maar laat ze eerst maar weer even met rust na het gerommel in de bak.

fpLrWQFePFgnQBhicHCArV99F9IA4dXt.jpeg

En daarna de bewoners:

Een rode gloed van de vloer door de reflectie, maar etenstijd is toch wel een erg goed en leuk moment om foto's te maken:

Er volgen vast in de loop van de komende weken meer foto's, maar dit was het even voor nu.

Volgens je onderschrift:

Hier moet je niet aan twijfelen, dit is echt! 😉

En ze hebben het naar hun zin.

Dankje, ben ook echt super blij met dit bakje. Het kost wat, maar dan heb je ook wat! 😉

Tja, een hobby kost altijd wat 😉

Maar je hebt natuurlijk weer iets waar je van kan genieten.

Hiervan genieten doe ik ontzettend. Hopelijk gaan ze lekker kweken zodat het een mooie volle bak wordt!

Dat is een mooi bestandje hoor.

Dankje John!

Eigenlijk ben ik best jaloers... Mooi bakkie, Susanne!

Groet,
Ben.

Dankje Ben, erg leuk om te horen! 🙂

Dat zijn leuke garnalen! Ik ben benieuwd naar wat je met de inrichting gaat doen!

Ik zou zelf de filter links op de zijruit plaatsen. Dan heb je denk ik een betere stroming en nu zo in het midden valt hij zo op en dat is zonde 😉.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan