Wat is er nieuw

Verlichting.

M

MyAqua

Guest
Heyy ik zit even met een vraagje,
Ik heb nu een lichtpaarse en een gele lamp in mijn aquarium (wat de meeste standaart hebben.)

Maar ik heb ook gelezen dat een zachte rode lamp met een felle lichtblauwe lamp ook goed is voor de planten en vissen.

Ik denk zelf dat dit een veel mooier effect geeft in mijn aquarium, klopt dit of zal dit wel mee vallen??

Neem een Rose, Komen ze allemaal voor de deur kijken.

Hebben ze in Utrecht ook.GEHAD.

hoezo een rose als ik vragen magg?

Neem aan dat hij de dames van plezier bedoelt... Zo ja, dan is het nog altijd rood licht 😉

MyAqua zei:
Heyy ik zit even met een vraagje,
Ik heb nu een lichtpaarse en een gele lamp in mijn aquarium (wat de meeste standaart hebben.)

Maar ik heb ook gelezen dat een zachte rode lamp met een felle lichtblauwe lamp ook goed is voor de planten en vissen.

Ik denk zelf dat dit een veel mooier effect geeft in mijn aquarium, klopt dit of zal dit wel mee vallen??

Waar heb je dat gelezen? Die blauwe gaat vast richting 10.000K???

heb het op fotos enz gezien

Foto's zeggen niet veel. De kleuren worden op foto's of op een scherm nooit weergegeven zoals het in werkelijkheid is.

Ben je op dit moment niet tevreden over hoe het eruit ziet?
Voor je planten is een lamp die rond de 5000K zit het beste.

meksjoef zei:
Neem aan dat hij de dames van plezier bedoelt... Zo ja, dan is het nog altijd rood licht 😉

Hoe weet jij dat.?

Rood betekent stoppen.
Vroeger achter de GEleenstraat(Den Haag) gewerkt,waren ze rose ,hoor.
De Haagse Drukkerij verbouwen.

Bedoel jij soms,die UV buis.?
Is gewoon een kokertje over normale buis.

ben wel tevreden maar ik denk dat een rood/oranje lamp met een lichtblauwe lamp veel mooier en natuurlijker effect heeft.

Je hebt toch geen Zeebak,met blauw licht.

Nee, maar ik (dacht) dat dit een veel mooier uistraling zou geven, maar verkeerd gedacht dus?

Mooi misschien wel, maar je planten worden er niet vrolijk van.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan