Wat is er nieuw

Verse start oude Aqua40 (Doragon)

Doragon

Well-known member
Lid geworden
17 augustus 2006
Leeftijd
64
Sinds mijn schoonzoon en dochter zijn gestart met een aquarium, begint het weer te kriebelen. Sinds mijn verhuizing alle bakken opgeruimd, maar mijn oude Aqua40 stond nog in de garage. Licht vervangen en maar weer opbouwen.
Tikkie mistig na het vullen en planten van wat groenvoer. Ben benieuwd hoe het optrekt.

scape1.jpg

Ziet er al goed uit :thumbs:

Thx, Tijn2000

Mist begint op te trekken...

Weet ik nog niet. In ieder geval wat garnalen. Wellicht nog Boraras Brigittea of zoiets. Alleen superklein past in een Aqua40. Wellicht alleen garnalen.

Leuk bakje hoor. Misschien zal een wat hogere plant achterin ook wel leuk staan. De Vallisneria bijvoorbeeld.

Idee is om schuin achterin een onderwater bonsai te zetten.

Het ziet er nu al.leuk uit.

Lekker he, weer een beetje freubelen met water

Mooi hoor die diepte die je erin verwerkt heb, en zie het al helemaal voor me met de bonsai, lijkt me super worden!

q&q zei:
Het ziet er nu al.leuk uit.

Lekker he, weer een beetje freubelen met water

Inderdaad, is weer leuk!

SuzanneM zei:
Mooi hoor die diepte die je erin verwerkt heb, en zie het al helemaal voor me met de bonsai, lijkt me super worden!

Thx!

Mist trekt lekker op.

Vanaf de zijkant gezien:

scape2.jpg

Blik schuin van voren:

scape3.jpg

De buren houden alles overigens nauwlettend in de gaten:

buren.jpg

Wat een prachtige foto, die laatste, het lijkt wel een schilderij. Leven ze wel echt? 🙂

Je hebt er duidelijk weer plezier in....

Leuk die kikkerbeest en leguaan/hagedis/ krokodil hahaha

Ja hoor ze, ze leven echt. Zijn zelfs herrieschoppers. Soort ADHD gevalletjes in een terrarium....

Mooi bakje zeg, en inderdaad heel mooi ingericht! Wat een schatjes zeg, die baardagamen 🙂 Geweldige beesten zijn het, je kunt er gewoon mee knuffelen ookal zien ze er niet zo uit 😛

mooie bak hoor!

Basis voor de bonsai.

Rechtsvoor:
tree1.jpg

Linksvoor:
tree2.jpg

Zijkant:
tree3.jpg

Boomtoppen ga ik waarschijnlijk maken van Riccia Fluitans

Binnenkort even grasmaaien 😛

Project bonsai bouwen......

bonsai1.jpg