Wat is er nieuw

Wat moet ik in mijn 140 liter aquarium doen kwa vis en decoratie

Niels

New member
Lid geworden
23 april 2025
Leeftijd
19
Goedenmiddag, ik heb vanaf zaterdag een 140 liter aquarium en ik wou er een kempvis in doen ik ben van dat idee afgestapt omdat de tank gewoon te groot is maar wat moet ik er nu in gaan doen hebben jullie een idee ik zou heel graag iets moois er in willen maar wil ook niet 500 euro uitgeven aan vissen hebben jullie een idee

Welkom op het forum.
En wat is mooi? Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren met welke vissen hij of zij wil.
Zou eerst voor jezelf eens kijken wat JIJ mooi vindt. Op basis daarvan kan je je aquarium inrichten met wat de vissen eisen.
En zo verder met je planten e.d.

Misschien kun je een foto posten van de inrichting en wat delen van de waterwaarden.

Goedenmiddag, ik heb vanaf zaterdag een 140 liter aquarium en ik wou er een kempvis in doen ik ben van dat idee afgestapt omdat de tank gewoon te groot is maar wat moet ik er nu in gaan doen hebben jullie een idee ik zou heel graag iets moois er in willen maar wil ook niet 500 euro uitgeven aan vissen hebben jullie een idee

Welkom,

Wat is de reden dat je van het kempvis idee afgestapt bent?
Die zou prima in een groter aquarium moeten kunnen!
Het is dan alleen even opletten met wat voor vis je er nog meer bij zet.
Zelf geen ervaring mee maar er zit hier genoeg kennis om jou een aantal soorten aan te raden.

Verder MOET er niks 😉

Mocht je echt van het kempvis idee af stappen zou je ook eens maar odessabarbelen kunnen kijken.
Makkelijke en actieve vis, maar lust wel een garnaaltje op zn tijd.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan