Mooi gedaan Menno. Ik ben al blij dat je niet ziet dat ik die gast ben

Ook leuk maar dat laat ik liever aan de garage over. Wielen wisselen en wat kleine dingen doe ik zelf maar dan houd het wel op😂 gisten de auto nog weg gebracht voor garantie. Problemen met de dsg en haldex.
Hier aan de hobby in de garage.
Klopt ja een Lotus Elise S1 uit 2000. 👍Dacht eerst mx5 maar toen viel me de luchthapper pas op.
Oudere model Elise?
Crea zeg!Het begint vorm te krijgen dalijk de oude nog uit het water zien te krijgen planten overzetten.
Bekijk bijlage 395269Bekijk bijlage 395270Bekijk bijlage 395271Bekijk bijlage 395272Bekijk bijlage 395273
Leuke auto om aan te sleutelen.Klopt ja een Lotus Elise S1 uit 2000. 👍
Valt nog zelf wat aan te doen ten opzichte van nieuwe auto's.
Vroeger ook wel eens zo'n boompje gehad, 't zijn geen snelgroeiers, en na een snoeibeurt is het nooit meer goed gekomen.Ik ben begonnen met bonsai boompjes houden, vooral goedkope beginselen voor binnen in het huis tot nu toe, maar ik hoop ook ergens een groter project te starten! Ik doe ook graag roeien - vind het heerlijk om op het water te zijn en mijn club heeft een fijne omgeving.
Ik ben begonnen met bonsai boompjes houden, vooral goedkope beginselen voor binnen in het huis tot nu toe, maar ik hoop ook ergens een groter project te starten! Ik doe ook graag roeien - vind het heerlijk om op het water te zijn en mijn club heeft een fijne omgeving.
Wat jammer! Ja die grote ficuses zijn echt mooi, maar het kan heel snel voorbij zijn. Ik moest een kleine weten te vinden, en mijn tuincentra had alleen maar een ficus die geënt was op een stam van een gember-soort. Ik vond de kruin wat te hoog er op staan, dus het is voorlopig mijn doel om hem met veel terugknippen een lagere kruin te geven 🙂Hier een paar jaar geleden een hele grote bonsai ficus gehad van ongeveer 120cm hoog maar deze ging ineens dood in 1 week tijd. Nu hebben we heel veel planten in huis maar geen bonsai achtige meer. Wel zag ik laatst in het tuincentrum een boompje op ern lavasteen dit vind ik wel heel mooi dus wellicht komt deze er nog helaas weten ze wel hun prijzen bij de tuincentra
Ja zo is het ook verlopen met mijn allereerste bonsai. Die heeft het op zich nog lang volgehouden als je bedenkt dat hij achter een raam stond dat nooit direct zonlicht kreeg... Nu heb ik een raam dat vanaf zo'n 8 uur in de ochtend direct bestraald word tot zonsondergang, en daar doen de boompjes het goed op tot nu toe!Lex zei: Vroeger ook wel eens zo'n boompje gehad, 't zijn geen snelgroeiers, en na een snoeibeurt is het nooit meer goed gekomen.
Wel leuk zo lees je dat iedereen wel wat anders doet !👍
Nee maar met onder de aandacht brengen is helemaal niks mis mee.Het is niet gewenst om reclame te maken op een/dit forum en dat zal ik dus ook niet doen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.