Is het zinvol om een Kh van 8,5 lager te krijgen met een waterontharder?
Zonder een specifeke reden waarom je een lagere KH wil hebben is het niet zinvol.Is het zinvol om een Kh van 8,5 lager te krijgen met een waterontharder?
Is een Kh van 8,5 geen goede reden om het naar ong. 5 of 6 te krijgenZonder een specifeke reden waarom je een lagere KH wil hebben is het niet zinvol.
Heb jij specifieke vissen/garnalen of planten (komt zelden voor) die om deze lagere KH vragen?Is een Kh van 8,5 geen goede reden om het naar ong. 5 of 6 te krijgen
Nee ik heb gewoon een gezelschaps aquarium met tetra’s goeramies maanvissen e.d. volgens allerhande vakbladen is 8,5 aan de hoge kant en dat is de reden dat ik lager wilHeb jij specifieke vissen/garnalen of planten die om deze lagere KH vragen?
Dan zal heel "Gezelschaps Aquaria Nederland" aan de waterontharders of (gedeeltelijke) osmose moeten om deze waardes te halenvolgens allerhande vakbladen is 8,5 aan de hoge kant en dat is de reden dat ik lager wil
NeeIs het zinvol om een Kh van 8,5 lager te krijgen met een waterontharder?
Nee
Van een ontharder zakt je GH niet je KH
Nope
gH kan je verhogen zonder de kH te beïnvloeden en de kH kan je verhogen zonder de gH te beïnvloeden
Dat zou ik niet weten, mijn antwoord was meer in het algemeenGeldt dat voor zowel harsfilter-waterontharders als ook keramische-waterontharders ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.