Rode honinggoerami volgens mij. Lijken inderdaad 2 vrouwen en een man, maar kan ook zijn dat de 'vrouwen' zich nog moeten ontwikkelen.
Dat is toch de Honinggourami?Rode honinggoerami volgens mij. Lijken inderdaad 2 vrouwen en een man, maar kan ook zijn dat de 'vrouwen' zich nog moeten ontwikkelen.
Dat is toch de Honinggourami?
https://www.zooplus.nl/magazine/vis/vissoorten/honinggoerami-trichogaster-chuna
Dit is een man, en het zijn idd honing gouramis en dan de wildkleur (heel vaak zie je de gouden/gele variant, zoals je profielfoto, maar dat is dus een kweekkleur)Ik heb het ook altijd zo gedacht. Heb de vissen al sinds begin 2024.
Ik zie echter dat het ene vrouwtje niet meer grijs is zoals het ander maar roder van kleur met zwarte buikvin.
Zie foto hoe ze nu is … of is het toch een M?
Is mijn post van gisteren 21:42 een man volgens jou ?Dit is een man, en het zijn idd honing gouramis en dan de wildkleur (heel vaak zie je de gouden/gele variant, zoals je profielfoto, maar dat is dus een kweekkleur)
Ja, sorry verkeerde bericht geciteerd 😅 zou wel kunnen zijn dat deze roder gekweekt zijn dan de echte wildkleur , maar alsnog denk ik manIs mijn post van gisteren 21:42 een man volgens jou ?
Ja, sorry verkeerde bericht geciteerd 😅 zou wel kunnen zijn dat deze roder gekweekt zijn dan de echte wildkleur , maar alsnog denk ik man
Aan de bouw te zien denk ik foto 1 beide vrouwen. Ik vindt ze een wat rondere bouw hebben en die op foto 2 een meer gestrekte bouw.Zijn dit goerami's van dezelfde soort? En 1M en 2V ?
Dank je !
Aan de bouw te zien denk ik foto 1 beide vrouwen. Ik vindt ze een wat rondere bouw hebben en die op foto 2 een meer gestrekte bouw.
is het geen diklip gourami?
Hoi TLS, heb je een betere foto van de eerste twee vissen op de foto? Met meer licht? Ze kijken een beetje bleek?Zijn dit goerami's van dezelfde soort? En 1M en 2V ?
Dank je !
Foto 1, 2 dames Colisa chuna. Foto 2 Colisa labiosa `orange`` vrouwZijn dit goerami's van dezelfde soort? En 1M en 2V ?
Dank je !
Al deze vissen zijn Colisa labiosa `Orange` Het duidelijkst geslachtskenmerk is de puntige rugvin bij de man die vrouw rond is. Dit geldt voor bijna alle Goerami soorten.Ik zie wat twijfel tussen de berichten. Maar de tweede foto van de eerste post is absoluut een man. De eerste foto van de eerste post moet je even opnieuw delen met meer licht. Hier zie je mijn twee koppeltjes, duidelijk verschil.
Koppel 1:
Bekijk bijlage 381040
Koppel 2:
Bekijk bijlage 381041
Bekijk bijlage 381042
Vrouwtjes hebben een wat dikker lijf en meer grijs/zilver op het gezicht en bovenkant lijf. Man duidelijk donker aan de onderkant en geen zilveren tinten met een grotere ondervin.
Raad wel aan twee koppeltjes te vormen als je eruit bent. Dus 1 bij kopen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.