Cindy77 Well-known member Lid geworden 19 augustus 2024 Berichten 365 Leeftijd 48 3 oktober 2024 #1 Ik heb sinds een paar dagen een visje rond zwemmen met een wit sliertje uit zijn kont.. zou dit iets van een wormpje kunnen zijn?
Ik heb sinds een paar dagen een visje rond zwemmen met een wit sliertje uit zijn kont.. zou dit iets van een wormpje kunnen zijn?
Lysia Well-known member Lid geworden 1 januari 2021 Berichten 5,799 Leeftijd 53 Locatie Roermond 4 oktober 2024 #2 Is het niet gewoon poep? Afhankelijk van wat ze gegeten hebben (of juist niet), kan de poep soms wit gekleurd zijn.
Is het niet gewoon poep? Afhankelijk van wat ze gegeten hebben (of juist niet), kan de poep soms wit gekleurd zijn.
Topicstarter Topicstarter Cindy77 Well-known member Lid geworden 19 augustus 2024 Berichten 365 Leeftijd 48 4 oktober 2024 #3 Lysia zei: Is het niet gewoon poep? Afhankelijk van wat ze gegeten hebben (of juist niet), kan de poep soms wit gekleurd zijn. Klik om te vergroten... Ze hadden wel witte muggenlarven op, dus misschien komt het daarvan dan..
Lysia zei: Is het niet gewoon poep? Afhankelijk van wat ze gegeten hebben (of juist niet), kan de poep soms wit gekleurd zijn. Klik om te vergroten... Ze hadden wel witte muggenlarven op, dus misschien komt het daarvan dan..
Lysia Well-known member Lid geworden 1 januari 2021 Berichten 5,799 Leeftijd 53 Locatie Roermond 4 oktober 2024 #4 Ik zou het voorlopig daarop houden.