R
Roos74
Guest
Ik heb een kweekkoppel zebra cichliden gekregen en zij zitten samen in een meter aquarium met 5 corydoras. De bodem is van rivierzand en er zitten grote houtstukken in en stenen, een kokosnoot en wat planten. Het gaat prima allemaal samen en ze lijken het naar de zin te hebben. Ze hebben de kokosnoot al als huisje toege�igend en graven hem helemaal leeg en halen alle grove steentjes eruit en rondom weg.
Is dit een teken dat ze snel eitjes gaan leggen of doen ze dit altijd?
De zebra man heeft aan de voorste vinnen aan beide kanten 2 grote wratten lijken het of wild vlees, ze zitten aan het begin van de vinnen, maar zou dit ouderdom zijn? Krijgen alle mannetjes dat later? De zebra zwemt gewoon goed en gebruikt de vinnen normaal en in de aquariumzaak zag ik ook mannetjes waarvan 1 ook al iets aan de vinnen begon te ontwikkelen, dus vraag ik me af of je hieraan de leeftijd kan bepalen?
Stel dat ze jonkies krijgen zouden de corydoras er dan bij kunnen blijven of zou ik die beter in mijn andere aquarium kunnen doen dan?
Wie heeft ervaring met deze grappige vissen?
Is dit een teken dat ze snel eitjes gaan leggen of doen ze dit altijd?
De zebra man heeft aan de voorste vinnen aan beide kanten 2 grote wratten lijken het of wild vlees, ze zitten aan het begin van de vinnen, maar zou dit ouderdom zijn? Krijgen alle mannetjes dat later? De zebra zwemt gewoon goed en gebruikt de vinnen normaal en in de aquariumzaak zag ik ook mannetjes waarvan 1 ook al iets aan de vinnen begon te ontwikkelen, dus vraag ik me af of je hieraan de leeftijd kan bepalen?
Stel dat ze jonkies krijgen zouden de corydoras er dan bij kunnen blijven of zou ik die beter in mijn andere aquarium kunnen doen dan?
Wie heeft ervaring met deze grappige vissen?