Ed62
Well-known member
- Lid geworden
- 23 augustus 2022
- Leeftijd
- 76
Daar ben ik wel van overtuigd dat ze er zullen zijn. Maar deze drijven en daar gaan ze (nog) niet naar toe. Ik zie dan ook niet of ze wel eten.JBL heeft zeker weten ook zinkende pellets. Verschillende soorten. 🙃👍 Grote kans dat die gewoon in de schappen liggen in de winkel waar je het andere voer gekocht hebt. En anders kunnen ze het wel voor je bestellen.
Ik zou dan bij de eerste keren dat je voert, even checken of de vissen goed bij het voer komen. Dat de pellets niet gemist worden doordat ze in hoekjes dwarrelen, bijvoorbeeld. En of je tetra's/barbelen überhaupt de bodem afspeuren voor de restjes. 🙂
Ik heb er geen problemen mee maar ben geen visvoerdeskundige. Maar misschien refereer je aan het gebruik met een voederautomaat. Nu weet ik niet hoe verstandig het is om dit elke dag te voeren.Op het forum zijn ze niet te spreken over Basleer
Is gewoon makkelijk voor in de vakantieIk heb er geen problemen mee maar ben geen visvoerdeskundige. Maar misschien refereer je aan het gebruik met een voederautomaat. Nu weet ik niet hoe verstandig het is om dit elke dag te voeren.
Eventueel kun je vragen in de dierenwinkel of ze je (als demo) een soort granulaat willen laten zien dat zinkt. Dat ze daar wat vissen mee voeren. Heb je gelijk eerstehands ervaring. 😉Daar ben ik wel van overtuigd dat ze er zullen zijn. Maar deze drijven en daar gaan ze (nog) niet naar toe. Ik zie dan ook niet of ze wel eten.
Maar ervaringen vind ik prettiger.
Op het forum zijn ze niet te spreken over Basleer( weet niet of ik goed geschreven heb en voor welke vissen dit geschikt was)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.