Wat is er nieuw

1 meter ZA van Betzz

B

Betzz

Guest
Ik ga binnenkort overstappen naar een 1 meter bak. Maandag haal ik hem op, de bak moet nog wel wat opgeknapt worden.

nieuwe_bak.jpg

Zo'n panorama bak heb ik ook gehad voordat ik deze rechte meterbak heb aangeschaf.

Leuk dat je weer op het forum bent!
ongeveer hetzelfde aquarium als wat ik heb! alleen dit lijkt me een juwel.

Hahaha zal vanavond weer even een foto maken als het wat opgeklaard is. Ondanks dat het biotoop correct is vind ik het toch wel iets mooier als het wat helderder is 🙄

Gisteravond maar weer eens een keer de DSLR uit het stof gehaald:

wV2FU-U6gsMgn-awR4qh6JRkYQbg1dF-.jpeg
Totaaltje 01 by Anne Betzema, on Flickr

Totaaltje 02 by Anne Betzema, on Flickr

Rechterhoek by Anne Betzema, on Flickr

Totaaltje 03 by Anne Betzema, on Flickr

D. Filamentosus 01 by Anne Betzema, on Flickr

D. Filamentosus 2 by Anne Betzema, on Flickr

D. Filamentosus 03 by Anne Betzema, on Flickr

D. Filamentosus by Anne Betzema, on Flickr

N. Beckfordi by Anne Betzema, on Flickr

N. Beckfordi 02 by Anne Betzema, on Flickr

LG6 by Anne Betzema, on Flickr

wouw, staat er nu al prachtig bij. Dat wordt wat als hij wat langer draait straks.

Thnx, daar hou ik zelf ook van, moet zeggen dat het op de foto's wel iets donkerder lijkt dan de werkelijkheid. Heb er nu alleen maar led verlichting in. 2 x de Tl-8 vervangers van Philips en nog 2 lossen led balkjes aan de zijkanten. Ik ben benieuwd of de Echinodorussen die verlichting trekken maar dat zien we later wel weer, hadden ze maar geen planten in een takkenbak moeten worden

Erg mooie beestjes zijn die Hypoptoma etc. toch altijd!

Heb je Gert Blank al eens gecontacteerd i.v.m. hun verzorging en hoe met ze te kweken?

Thnx!dank voor de tip! Ik zal Gert eens vragen, heb met Michael van Utaka al uitgebreid gesproken over de verzorging maar alle tips zijn natuurlijk welkom

Is dat de Hypoptopoma sp. 'Peru'? Daarover staat bij de utaka..

Utaka zei:
Deze prachtige Hypoptopoma sp. 'Peru' zijn er weer!
Let wel op; het zijn echte "aufwuchs" eters. Een goed ingedraaid, niet te net/schoon aquarium is noodzakelijk!

Zolang draait je bak toch nog niet? Wel een prachtige bak trouwens!

Dat is inderdaad de sp. Peru, klopt dat mijn bak nog niet zo lang draait, maar de complete inrichting van mijn oude bak is overgegaan naar mijn nieuwe bak inclusief water / pomp en deel van de bodem. De bak is dus niet echt schoon te noemen, er ligt genoeg aan bladeren etc en op de takken zit al her en der alg. Anders had ik ze ook niet in de bak gedaan.

Top! Dat had ik niet mee gekregen/ gelezen. Zou zonde zijn van deze mooie beestjes! Wat voor takken met bladeren heb je in je bak liggen? Ziet er mooi uit!

Thanks! Er zit sowieso kienhout in, catappabladeren en beukentakjes/bladeren

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan