mini-fred
Well-known member
HahahahaZie ik linksachter in de bak nu al de eerste bewoner? Leuk man een Zeepaardje 😆
Dat is reflectie van buiten. Se zwemband van me oudste dochter🤣🤣
HahahahaZie ik linksachter in de bak nu al de eerste bewoner? Leuk man een Zeepaardje 😆
Morgen komt nog 2 grote zakken zand (dat is wat er nu in ligt). En 20 kilo steen nog. En bacteriën rotzooi (microbelift. Die stinkende)Je bent al bijna aan het indraaien. Mooi zo.
Ik zie hem hier op telefoon rechtop?Lastig kijken zo n foto overdwars maar het ziet er netjes uit Fred.
Klopt idd 🤣Na alle moeite voor de afschuimer is het zonde om hem nu weg te stoppen in de kast, ik zou het deurtje gewoon weg laten.![]()
Nee laat het los staan.. mocht de 40 kuub stroming per uur (ja.. 40.000liter per uur) het niet heel houden.. pas dan zal zal ik 2componenten epoxy overwegen, alleen als noodgreepGa je dat verlijmen Fred?
Je moet een beetje lol hebben hoor🤣geweldig project om te volgen dit! En hoe je over de tegenslagen schrijft, ik lach me suf 🤣 Maar het beloofd echt een prachtig ding te worden zeg!!
Dat dus. Me vorige bak had ik een enorme explosie van bubbeltjes alg (die knikkers.. hoe heten die kleren dingen ook alweer.. )Ja hier valt er ook met regelmaat een koraaltje om maar ja vastplakken doe ik niet zo snel want dan kun je ze minder snel even verplaatsen.
Volgens mij is dat lastig met veel kleine stukken steen maar ja ik ben ook bepaald geen scaper en heb het ook niet open.Ik vind de scape toch nog wat massief ogen, zou je het niet wat meer open willen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.