Mits bij de juiste persoon gehaald 😉Daar heb je 17 maanvissen voor![]()
Mits bij de juiste persoon gehaald 😉Daar heb je 17 maanvissen voor![]()
3 visjes 250€.. daar heb je o.a. een kweekgroep l,46 voor meen ik?Daar heb je 17 maanvissen voor![]()
Ach.. zoet ken ik niks van
algenkwekerijNou ik heb je plantenbak gezien en dat viel wel mee toch![]()
Niet dat ik de opstartexpert ben maar is het niet te vroeg om vissen in te zetten?
Van de Velifer heb ik enorm veel plezier. ik zou hem eigenlijk moeten weg doen wegens "te groot" maar kan het niet over mijn hart krijgen.
Ja.. bezt klote🤣 vissen ook! Zijn maatje medium.. lijken babiesNiet verkeerd Fred en wat lijken die stekjes in zo n 100 liter toch klein he. Je zou er bijna palmbomen in gaan zetten![]()
![]()
100L? 🙄Niet verkeerd Fred en wat lijken die stekjes in zo n 100 liter toch klein he. Je zou er bijna palmbomen in gaan zetten![]()
![]()
100L? 🙄
Ach en nulletje meer of minder valt Fred niet eens op. Daar lette hij bij de aanschaf van alles ook niet op![]()
😉
Jammer genoeg had ie mn geintje dus niet opgemerkt![]()
Ach zoveel verschil is het ook niet toch 😛. Maar ja als ik die koralen zo zie in die watermassa dan duurt het wel even voordat je de bak wat voller hebt maar ja dat is dan ook wel weer leuk als je wat geduld hebt. Daarom heb ik maar voor een bakkie van 170 liter gekozen.Haha
Ik ben niet degene die valt over typfoutjes enzo🤣🤣 en 100/1000l. Tsjah.. beiden zijn leuk!
De stroming doet het ook goed aan de bodem te zien 😆
Ai ......
Scopas en gele dokters kunnen behoorlijke hufters zijn en zeker tegen elkaar. Kun je nu niet beter de scopas tijdelijk in de sump plaatsen zodat de gele echt even op adem kan komen en herstellen, meestal zal de winnaar de verliezer ook niet meer laten eten en dan is het snel afgelopen met een dokter.
Is geen abnormaal gedrag, meerdere zebrasoma gaan gewoon vechten, vroeger of later.. ik had gehoopt en in samenspraak met een winkelier, dat alle 3 tegelijk uitzetten het slimst zou zijn, met de kleinste kans op een grote rel.. helaasj bleek de praktijk anders
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.