Die had ik... Tot gister..Aron ik heb de verwarming in de sump want dan heb je die niet in het zicht in de bak.
https://www.aquastorexl.nl/superfis...7FyApvOkhtlDXVOSPopkvjacjFGCEzohoCXS8QAvD_BwEWelk "ding" van SF is dat Aron?
Het is eerder 1.6 @ 1.7 A, en als je dat x240 V doet, dan heb je ca 400 W.Al met al erg tevrede.. ik zit alleen dat het piekverbruik net geen 1.5a is, en dat ongeveer 300watt is, en dus geen 500w
Het is eerder 1.6 @ 1.7 A, en als je dat x240 V doet, dan heb je ca 400 W.
Dat is precies hetzelfde waarde oordeel als ik aan dit merk geef doorgaans..Naso elegans
Techniek is altijd een beetje avontuur, zeker de heater en de pompen.
In Superfish heb ik niet veel vertrouwen meer, beter als rommel kan ik het niet omschrijven. Zou er op lange termijn dan ook niet te veel vertrouwen in stellen
Aquamedic heeft sowieso een hysteresis van 1 graad, dus heel stabiel gaat dat niet zijn neeDat is precies hetzelfde waarde oordeel als ik aan dit merk geef doorgaans..
Ik heb echter met mijn vorige heater van superfish echt geen problemen gehad, en djt was de enige 500watter die ze hadden (en die blijkt dus iets meer als 300 te zijn, zeker geen 500iig)
Ik kan alleen zeggen dat dit ding mijn temperatuur stabieler houdt dan elk ander thermostaat die ik gehad heb (eheim/eheim jager/juwel/jbl protemp s/ titanium+aquamedic twin)
Liep er toevallig tegenaan bij cfs, ding is erg groot.Mooie flower
hahah heb zelf net zoon ding gehaald dat ook 2 liter per minut kan maken maar dit ziet er stukken beter uit wel groot
https://www.ebay.nl/itm/7-Stufen-Um...182023?hash=item264b208e47:g:v98AAOSwEOhflW1E deze unit jij hebt dus veel degelijker pomp etc.2 liter per minuut zou meer opbrengst zijn als deze, welke unit heb je gekocht?
Ding is best groot ja, maar voor een industriële unit valt dit nog mee.. die jongens komen ze ook vaak tegen met 20" cartridge (dubbel zo lang)
Mijj unit gaan nog gewoon 10" patronen in die voor een goede prijs te krijgen zijn (voorfilters en kool blokken 9€ per stuk geloof ik)
De DI oplossing wordt even puzzelen.. ik denk dat ik mijn vertex leeg maak en die volledig gebruik als grote DI stage
Ik heb een vrij goedkope osmose set met een boosterpomp en met de pomp heb ik zo n 10 liter per 50 min. Dus zeg maar per 5 min 1 liter en zonder pomp duurt dat 10-12 min.2 liter per minuut zou meer opbrengst zijn als deze, welke unit heb je gekocht?
oh ik betaal dan ook 25 euro minimaal voor 600gp en jij 9 euro? dus ik ben dan ook duurder uit in de long run?Pomp zorgt voor 4 ipv 2 bar op je membraan, dit is zorgt voor een enorme boost in efficientie.
Ik wist niet dat er enkele 600gpd membramen bestonden, weer wat geleerd 👍
Ik heb 4x 150gpd, opbrengst zou dus ongeveer gelijk moeten zijn👍
oh ik betaal dan ook 25 euro minimaal voor 600gp en jij 9 euro? dus ik ben dan ook duurder uit in de long run?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.