Wat is er nieuw

240x55x90 zelfbouw van Richvio

• Onderwerp starter Onderwerp starter de marte
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank je. Sommige zijn een beetje cameraschuw haha. Of actief

Ja, bij mij gaan de bloedvlektetra's schuilen als ik er met een camera voor zit, die laten zich ook niet graag fotograferen.

De l 046 zijn nog schuw. 2 van de 5 laten zich nu af en toe zien gelukkig. Ede enigste bewoners die nu nog gaan komen zijn 12 discussen

Nou, schijfjes laten zich makkelijk fotograferen, dus ik verwacht vele mooie foto's :foto:

Iets minder schuw aan het worden
F9B55D6E-BC0A-46A5-82C7-4F2F50EE6B9F_zpsiwnagqjh.gif
8AA1CBB9-59D4-4F74-A7D9-2EA9EAB757B1_zpssrayrl4o.gif
A8FCF4F5-D750-475F-8326-D57D807B0696_zpsnk0m7g12.gif

<embed width="600" height="361" type="application/x-shockwave-flash" allowFullscreen="true" allowNetworking="all" wmode="transparent" src="http://static.photobucket.com/player.swf" flashvars="file=http%3A%2F%2Fvid1379.photobucket.com%2Falbums%2Fah126%2Fverhoevenrichard%2FMobile%2520Uploads%2Fgevuld%2F61AF413E-487F-4D03-87ED-A1BE8E9DE451_zps5ja2wkws.mp4"> nummer 3 kwam tevoorschijn

Hij zat ineens tegen de ruit haha. Weet nu zijn schuilplaats 🙂

Zijn ook mooi. En de schuwheid begint er een beetje af te gaan 🙂.

Vanavond gaan we de inrichting gedeeltelijk veranderen. Ben er nog niet helemaal bij mee 🙂

BD7FA3A0-FA24-41C6-AEF0-9F9025A9CEB0_zps4mmv8ot1.gif
wat moederplanten erbij en het hout links anders gelegd zodat er meer bodem vrij is

Nog wat blad erbij,zullen de appisto,s zeer zeker op prijs stellen. Evt wat kleine kiezels 2a3 cm en groter.

Die moet ik idd nog even halen haha. Vis lijkt
Wat rustiger met dat hoge blad nu in de bak 🙂

Heb nu iniedergeval wat meer schaduw ook. Kan kastanjeblad eigenlijk ook?

Oke. Die staat hier een in de tuin. Weet ik dat voor volgend jaar. Zijn mooie grote bladeren. Maakt dat voor de discus niks uit?

Haha. Dank je John. Was niet naar mijn zin dus heb het veranderd. Zit wat meer hoogte en schaduw in nu. En wat meer vrije bodem.

Maaskeien zitten er al in. Mischien wat stukken met wat grind instrooien ja :thumbs:

Nee klopt. Wat stukken is mischien niet verkeerd. Lijkt het wat natuurlijker

Jawel hoor 🙂. Staat een 300 liter zelfbouw bioloog onder. Opvoerpomp eheim compact 5000. 2x300w hydor staafverwarming. 18 watt uv-c filter in de opvoerleiding. Deze staat niet aan. Is meer voor noodgevallen oid. Overloop is gevuld met 18 liter bioballen met een filtermat er op. Bioloog gevuld met blauwe filtermatten. K1kaldness. Siporax. Lavasteen en zeoliet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan