Wat is er nieuw

240x55x90 zelfbouw van Richvio

• Onderwerp starter Onderwerp starter de marte
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje last van licht op het glas. Maar het gaat nog

Dank je Jaap. Die l046( zitten er 5 in) is eigenlijk heel de dag daar een beetje bezig. Is echt niet schuw meer. De andere zitten achter in de bak. En door dat ze nog klein zijn zie je ze maar sporadisch

Dank allen 😀

Mooie bak. Volgens mij zag ik op ��n foto een man altispinosa, gezien de wat doorlopende buikvinnen en rugvin. Maar zeker weten doe ik het niet.

Heb gister heel goed gekeken. Bij 1 begint bij de staartvin uitlopers te ontwikkelen. Dus ik denk 1 man 1 vrouw. Maar is lastig haha

Mooi Mooi 🙂 ben ook benieuwd hoe je ververs beleid is op moment?.

Wat is nu je bestnd (sorry als het al ergens staat)

Je had toch een groepje altispinosus? Of maar twee? Ik kon maar ��n foto met een altispinosa ontdekken, maar je hebt ook wel wat pagina's om door te spitten.

Heb er 2. En 2-2 apisto agassizi. Maar mischien dat er een paar alti bij moeten. Ze trekken nu veel met de groep brochis op haha

Twee in zo'n enorme bak.😱

Zelf vind ik dat altispinous in een groep veel leuker gedrag vertonen. Ze zwemmen met elkaar door de bak, zoeken naar eten en soms dagen ze elkaar uit. Af en toe zondert zich een man en vrouw af en zijn ze wel iets feller. Maar na de broedzorg sluiten ze zich weer aan bij de rest.

Op dit formaat kun je wel denken aan een groep van zeker 10-12 stuks. Met het bestand wat je nu hebt denk ik dat het wel moet lukken.

Zal er eens over nadenken 🙂

Prachtige scholen heb je in je bak zeg! Zwemmen mooi achter mekaar aan.

S,avonds willen ze nog wel eens 1 school vormen is dan echt gaaf om te zien. 80 zwarte neons en 50 roodneuszalmen als een groep

Mooi filpje Richard. Het is net alsof ze aan een touwtje aan elkaar vastzitten 😀.

Leuk filmpje! Die alti's moet je zeker over na denken hoor, leuk gedrag als ze met meer zijn 😉

roy_c zei:
Leuk filmpje! Die alti's moet je zeker over na denken hoor, leuk gedrag als ze met meer zijn 😉

Zijn we al mee bezig 😀

Prachtige bak hoor!
In het filmpje zie je inderdaad hoe mooi scholenvissen kunnen zijn.

Dank allen 🙂

Vandaag de inrichting kunnen veranderen. Het grote stuk hout had zachte plekken gekregen. Dus die is er uit gegaan

Wat is dit een geweldig mooie bak geworden zeg!!!
Gezellig zo zwemmen met z'n allen ( iedereen zegt al scholen dus ik verzin even wat anders hahaha)
Echt mijn complimenten :petjeaf:

Hij ziet er alleen anders uit nu haha

Dank je Astrid. Nu is hij zo
E95F5032-7547-47A0-8E4E-25A362D34C5B_zpsvf10kfje.gif

Ook mooi, ik vond het filmpje echt geweldig, weten wij ook waar jij tegenaan kijkt als je naar je bak kijkt. Heel levendig plaatje en wat een ruimte.
Je hebt er een knap staaltje werk van gemaakt!

Haha. Is wel mooi idd als de school aan het zwemmen gaat 🙂

Echt heel mooi!
Moest wel gelijk plassen door het geluid trouwens! 😉

Ja haha. Dat is zo versterkt als ik het film. Heel apart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan