M
mcc95
Guest
Alvast een topic voor mijn binnenkort arriverende aquarium. Ik ga deze overnemen van een forumlid. Het gaat om een volglas aquarium met een glasdikte van 12 mm. De afmetingen zijn 300x70x70. Bruto 1470 liter dus. Er zit een droogkamer en overloop aan de linkerzijde, en 2 aan/afvoeren aan de rechterzijde. Ik koop hem kaal. dus zal de komende tijd mijn aandacht vestigen op het bouwen van een onderstel, een bioloog, de verlichting, een achterwand, en natuurlijk de kappen. Ik ben van plan dit allemaal zelf te maken. Het gaat sowieso een hele tijd duren voor alles daadwerkelijk op z'n plek zal staan. Ik ben op het moment eerst nog bezig met een cursus tot aan de kerst. Daarna is het de bedoeling om mijn baan voort te zetten en te verhuizen. Kortom, een toekomstplan 🙂 Ik heb zelfs nog geen idee wat ik een mooi visbestand voor dit aquarium vind. Ik overweeg mijn huidige Piranha clan over te zetten en uit te breiden. Maar een groep Scalare's lijkt me ook geweldig. Gelukkig heb ik nog zat tijd om die beslissing te maken 🙂