Hobbeldino zei:Ik vind dit een leuke en bak. 🙂
Die Epiplatys annulatus, heb je daar nog geen problemen mee gehad qua agressie?
Biologist zei:Hobbeldino zei:Ik vind dit een leuke en bak. 🙂
Dankjewel! En nee qua agressie heb ik er nog echt geen problemen mee gehad. Ik heb een beetje een vreemde samenstelling met 4 mannen en 2 vrouwen, maar dit gaat over het algemeen wel goed.
Meestal zwemt de hele groep gewoon bij elkaar. Af en toe krijgt het grootste mannetje het op de heupen en zwemt dan achter de rest aan, maar daar blijft het ook bij. Vaak is na een minuut de rust dan al weer wedergekeerd.
Hobbeldino zei:Biologist zei:Hobbeldino zei:Ik vind dit een leuke en bak. 🙂
Dankjewel! En nee qua agressie heb ik er nog echt geen problemen mee gehad. Ik heb een beetje een vreemde samenstelling met 4 mannen en 2 vrouwen, maar dit gaat over het algemeen wel goed.
Meestal zwemt de hele groep gewoon bij elkaar. Af en toe krijgt het grootste mannetje het op de heupen en zwemt dan achter de rest aan, maar daar blijft het ook bij. Vaak is na een minuut de rust dan al weer wedergekeerd.
Oke. Ik twijfel nog een beetje of ik die zal nemen mocht ik een groter aquarium krijgen. Vind ze best leuk, maar lees vaak dat ze vrij agressief kunnen zijn naar elkaar toe. Sowieso drie mannetjes dan toch.
Vind het echt een leuke bak die je hebt! Ben jaloers haha 🙂
jessicapilon zei:Ik heb 1 man met 2 vrouwen en dan geen problemen met dit visje.

astrid j zei:Een heel mooi bakkie, en een schitterende kempvis, een sieraad in je huis![]()
Biologist zei:Dat verdient hij ook 😉 is een prachtig beestje met een leuk karakter

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.