Wat is er nieuw

60cm Zuid Amerika biotoop Fozzy

Nou, nog geen planten binnen, zondag besteld bij Heevis en gelijk een link met bezorging op dinsdag, maar helaas. PostNL heeft de zending ook nog niet in het systeem.

Jawel. Als je klanten wil behouden moet je zorgen dat je website actueel is qua voorraadbeheer. Beter automatiseren.

En anders eerder doorgeven aan de klant. En niet pas nadat ik zelf een mailtje had gedaan over de levering.

Heel slordig en absoluut geen visitekaartje voor zo'n zaak.

Tja. En dan krijg je dit antwoord. Hier kan elke webwinkel dus mee wegkomen…..

Maar goed. Eens zien of t vrijdag geleverd wordt. Dan vindt ik APO toch duidelijker bij hun bestellingen. Die hebben vaste verzenddagen vd planten.

De voorraad van onze webshop is de voorraad van onze groothandel waar wij de producten vanaf kunnen aanbieden.
Zo kunnen wij verkopen wat er in de winkel niet aanwezig is maar wel op korte termijn geleverd kan worden.

De voorraad van onze webshop is de voorraad van onze groothandel waar wij de producten vanaf kunnen aanbieden.
Zo kunnen wij verkopen wat er in de winkel niet aanwezig is maar wel op korte termijn geleverd kan worden.
Ja zo kan ik ook alles op voorraad hebben.

Ja dat op korte termijn is een rekbaar begrip ik ik zou er ook vanuit gaan dat ze het zelf op voorraad hebben maar ja daar wordt dus anders over gedacht.

Heb nu bevestiging van PostNL dat de zending is afgehaald dus morgen een beetje groener in de bak.
IMG_9075.jpeg

Ik help het je hopen. Niet handig van de firma om planten op vrijdag te verzenden. Lukt bezorging op zaterdag niet, heb je ze maandag pas. Daar kunnen de planten op zich wel tegen maar liever niet natuurlijk.

Vanmorgen eindelijk de plantenontvangen. Beetje teleurgesteld in de grootte. Zijn amper 10cm hoog en van niet al te beste kwaliteit. Dat heb ik dus ook gemeldt aan de webshop.
Het hout blijft nu liggen zoals op de foto denk ik. Vindt het wel leuk.

Zoek de planten op de eerste foto……

IMG_9076.jpeg
IMG_9077.jpeg
IMG_9078.jpeg

Ja jammer van de planten Albert met al dat gedoe ook.

Oei, de staat van de plantjes is nou niet echt om naar huis te schrijven. Het zit je niet meer bij deze bestelling.
Het hout ligt prima zo!

Beetje teleurstellend.

Beetje teleurstellend.
Beetje?? Ik zou de hele mik terug hebben gestuurd maar ja als dat net zo wordt afgehandeld als de verzending dan bedenk je je misschien wel 3x ;))

Beetje?? Ik zou de hele mik terug hebben gestuurd maar ja als dat net zo wordt afgehandeld als de verzending dan bedenk je je misschien wel 3x ;))
Heb ze wel ff een mailtje gestuurd en mn mening gegeven en onderbouwd met foto’s.
En gezegd dat het eenmalig is dat ik er planten heb besteld. Ben benieuwd of ik nog antwoord krijg.

Ben benieuwd Albert en als ze een beetje service geven dan zou je iets van een vergoeding moeten krijgen maar ja afwachten maar dus.

Zonde van je planten.
Je zou toch van zo'n grote naam iets betere service/kwaliteit verwachten. Al begrijp ik dat zij het ook moeten doen met wat zij geleverd krijgen.

Hopelijk slaan je planten alsnog aan en heb je binnenkort grote mooie volle planten.

De plantjes gaan toch groeien ondanks de belabberde toestand toen ik ze ontving. Niks meer gehoord na mn mailtje aan de winkel. Lekker fatsoenlijk. Denk dat maar eens moet nadenken over een visbestand. In elk geval tetra’s.
IMG_9091.jpeg
IMG_9092.jpeg
IMG_9093.jpeg

Jaaaaa. Tetra’s gloeien zo mooi op in een donker bakkie. Een trio/koppel dwergcichliden erbij?

Jaaaaa. Tetra’s gloeien zo mooi op in een donker bakkie. Een trio/koppel dwergcichliden erbij?
Ja, ik zat eigenlijk aan schaakbordcichlides te denken. Qua ph enzo moet dat kunnen, vanmorgen gemeten:
PH van 6.4, KH3 en GH6, tds is ongeveer 215ppm.

Denk dat ik zo even richting Almelo ga en in elk geval een groepje Tetra’s haal.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan