Wat is er nieuw

60L bakje Yindee

• Onderwerp starter Onderwerp starter Yindee
  • Startdatum Startdatum
Y

Yindee

Guest
Toch maar een foto gemaakt om hier te plaatsen. al valt mijn bakje in het niet bij alle mooie bakken die ik hier heb gezien.

Bakje is nog in de opstartfase.

849446_0_82_yindee76.jpg

Ziet er grappig uit alleen zou ik dat neppe visje eruit halen maakt het vindt ik een beetje te nep enz.

Leuk bakje! Hoelang draait hij nu en wat ga je erin doen?

Bakje ziet er leuk uit. Het lijkt een 60cm bakje?
Als ik het goed zie, zie ik voor dat groene bolvormige ding rechtsvoor een kardinaaltetra zwemmen. Deze zullen, als het idd een 60cm bakje is, hier toch wat krapjes zitten. Het zijn beste zwemmers en er wordt vaak dan ook aangeraden deze in een 100m bak te houden.
Ik ben normaal meer van de bakken met echte planten, hout en evt een huisje, maar ik vind dat rechter bolvormige ding dan juist wel weer heel leuk 😀

edit: 100cm natuurlijk, of 1m.. 😳

Is inderdaad een 60cm. Er zitten inderdaad 2 kardinaaltetras in. Deze gekregen. Was niet de bedoeling maar zit een verhaal achter waarom ze toch gekomen zijn.

Dat nepvisje is meer als grapje. Ben gek van clownsvissen en vind de film finding nemo geweldig. Zag deze en had meteen zoiets van die moet erin haha.

Haha dacht al 100m bak? Hoeveel liter is dat wel niet en waar plaats je die. Haha. Nee had al wel geschoten dat dat 100cm moest zijn.

Dat rechter bolvormig iets is een soort van grot met mos erover.

Heb inmiddels al wel de kleine plantjes voor wat meer naar achter gezet. Geeft wel een wat rustiger beeld.

Ah, vandaar. Hoelang draait het bakje al dan en wat zijn je plannen qua vis en/of garnaal/slakken oid

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan