Wat is er nieuw

60x45x60cm wimpergekko terrarium

daand

Well-known member
Lid geworden
10 juni 2021
Leeftijd
21
Ik heb net het terrarium ingericht, 60x45x60cm.

Het is een mooie lay-out met veel klimmogelijkheden vind ik. Over de komende paar dagen komen alle planten aan, een UVB lamp moet ik ook nog bestellen.

Qua verlichting heb ik 2x twinstar 45B en een sproei-installatie van amazon. De achtergrond bestaat uit kurk, de bodem uit filterspons. Ik heb een prachtige wimpergekko gereserveerd en wil hem over 2 maanden gaan halen.

Ik ben benieuwd hoe de bak er uit gaat zien over enkele maanden.
IMG_9144.jpeg

IMG_9145.jpeg

Ik heb net het terrarium ingericht, 60x45x60cm.

Het is een mooie lay-out met veel klimmogelijkheden vind ik. Over de komende paar dagen komen alle planten aan, een UVB lamp moet ik ook nog bestellen.

Qua verlichting heb ik 2x twinstar 45B en een sproei-installatie van amazon. De achtergrond bestaat uit kurk, de bodem uit filterspons. Ik heb een prachtige wimpergekko gereserveerd en wil hem over 2 maanden gaan halen.

Ik ben benieuwd hoe de bak er uit gaat zien over enkele maanden.
Bekijk bijlage 394806
Bekijk bijlage 394807
Ben heel benieuwd naar je toekomstige bewoner

IMG_9159.jpeg
Net de eerste plantjes erin gezet en het oogt echt al mooi. Het mos op de bodem is sphagnum en het dient als substraat/decoratie/luchtvochtigheid. Het is een mix van vanalles en normaal komt deze week een bestelling binnen van wat Bromelia’s en nog enkele klimplanten. Dan een maandje of 2 laten begroeien en dan komt de gekko!

Bekijk bijlage 394822Net de eerste plantjes erin gezet en het oogt echt al mooi. Het mos op de bodem is sphagnum en het dient als substraat/decoratie/luchtvochtigheid. Het is een mix van vanalles en normaal komt deze week een bestelling binnen van wat Bromelia’s en nog enkele klimplanten. Dan een maandje of 2 laten begroeien en dan komt de gekko!
Heel mooi!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan