Wat is er nieuw

:(

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sharon_xx
  • Startdatum Startdatum
S

Sharon_xx

Guest
Mijn gourami is heel ziek , hij lijkt weg te rotten , zijn vinnen vallen uit elkaar en hij heeft overal wondjes , ik belde mijn vriend dat ik hem door de wc wou spoelen , hij zei je moet hem uit zijn leiden verlossen. Ik ben een grote dierenvriend , ik vind het erg om hem te laten leiden maar hoe kan ik hem op een snelle maar normale manier uit zijn leiden verlossen.... 🙁

Balen hoor.
Enige snelle beste maar helaas niet de prettigste manier is om de vis dood te slaan Sharon.

Brrr.. Tsja het zou wel moeten ik wacht even op andere reacties , en als het echt niet anders kan dan moet ik wel

Misschien dat de vis nog te redden is met medicijnen maar dan zal een duidelijke foto flink kunnen helpen.

Maar hij is al stervende
Hij ligt alleen maar op de bodem en zwemt niet meer..

Dankjewel @Mascha&Ivo ik ga gelijk even kijken

Heel vervelend gevoel als je weet dat je een leven af gaat nemen

Klopt, maar het is natuurlijk voor het dier nog veel erger als het langer onnodig moet lijden.

ja dat is waar.. Er staat dat je voor grotere vissen vooral moet richten op de kop maar dat zijn allemaal onvriendelijke manieren. En kruidnagelolie heb ik niet in huis

Sharon_xx zei:
ja dat is waar.. Er staat dat je voor grotere vissen vooral moet richten op de kop maar dat zijn allemaal onvriendelijke manieren.

Het is de snelste en dus de juist meest diervriendelijke methode. Het schrikt je af, en daarom denk je dat het dieronvriendelijk is. Hoe korter het lijden, hoe beter. Met die klap op de kop is het binnen een seconde afgelopen, beter kan niet

Ja maar ik vind dat echt reuze moeilijk , is er geen vervangstof voor kruidnagelolie ??

Dat lijkt mij juist de langste manier, een vis dood slaan is echt het snelst.

uitvangen tussen een krant en een mep geven, en liefst nu! Is nu echt lijden voor de vis.... even doorpakken.

Ik heb hem in een plastic tas gestopt en tegen de muur geslagen :'( Ik voel me echt vreselijk nu... Gelukkig heeft het visje nu geen pijn meer. Maar ik denk ik sla hem maar tegen de muur dan hoef ik hem in iedergeval niet met mijn handen te voelen. Ik heb mijn hand voor mijn ogen gedaan en een slinger aan de plastic tas gegeven.

Het is de snelste manier, nooit leuk!! Maar beter voor de vis! Sterkte!

Ja daarom , ik ben blij dat hij nu niet meer hoeft te lijden , want dat had een langzame en pijnlijke dood voor het diertje geweest.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan