Wat is er nieuw

Afscheid moeten nemen van Lady

Friesian

Well-known member
Lid geworden
9 februari 2020
Ik heb vandaag een rotdag.... Ik zal afscheid moeten nemen van Lady. Ik dring niet tot haar door, ze wil niet luisteren, stront-eigenwijs.

Het zou niet eerlijk zijn naar haar, naar pa en dus ook niet naar mezelf om zo door te gaan......

Ik voel me ronduit slecht, beroerd ook al weet ik dat het de juiste/eerlijke keuze is voor Lady.....
1313.jpg

Even voor de duidelijkheid. Er speelt meer wat er aan de hand is... Het is de bekende druppel op een emmer.

Ach joh, wat jammer!

Schrale troost: beagles staan er om bekend dat ze verschrikkelijk eigenwijs kunnen zijn. Lady was dus een rastypisch exemplaar en het ligt dus hoogstwaarschijnlijk niet aan jou.

Sterkte, nooit makkelijk zulke beslissingen te nemen.

Sterkte. Niet leuk 🙁

Zo'n beslissing zal jij niet zomaar nemen. Ik geloof je graag als je zegt dat dit de bekende druppel is in het totaal plaatje.
Heel veel sterkte!

Zo'n beslissing zal jij niet zomaar nemen. Ik geloof je graag als je zegt dat dit de bekende druppel is in het totaal plaatje.
Heel veel sterkte!
Ik was zelfs naar een honden cursus geweest (3 van 8 lessen..), een hondentherapeut gehad, geraadpleegd maar niks wilde.....

Ik was zelfs naar een honden cursus geweest (3 van 8 lessen..), een hondentherapeut gehad, geraadpleegd maar niks wilde.....
Soms is het gewoon goed om toe te geven dat iets niet lukt. Dat is eerlijke naar Lady maar ook eerlijker naar jezelf. Het geeft Lady een nieuwe kans en er zal beslist een fantastische baas gevonden kunnen worden. Maar dat is ook het moeilijkste. Iemand vinden waaraan je Lady toevertrouwt. Voor mij zou niemand goed genoeg zijn. Maar ik denk wel dat je snapt hoe ik dat bedoel. Want je gunt haar natuurlijk het beste van het beste.

Heel veel sterkte, het lijkt me een verschrikkelijk moeilijke beslissing om te nemen. Heel goed dat je hem durft te nemen. Sterkte!

Heel veel sterkte André, nooit leuk om zulke beslissingen te moeten nemen.

Soms is het niet anders Andre en daar hoef je je niet voor te schamen.
Zoals Elise ook al zei beagles zijn soms heel eigenwijs en dat kost gigantisch veel tijd, doorzettingsvermogen en energie om ze op het rechte pad te zetten en te houden.

Sterkte ermee.

Moedig besluit.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan