Wat is er nieuw

Akvastabil mark 2 + betta's (Betta freak)

Betta freak

Member
Lid geworden
15 februari 2015
Hierbij wat foto's van me betta's. Nog niet helemaal scherp maar zijn even snel genomen volgen snel betere foto's

Fg_UoSsCq0why2Oro6dc9S7EMI1VZnm_.jpeg

Mijn fluval Chi bakje voor betta man, zaten tijdelijk op de foto ook Ramirezi erin maar zijn dag later naar grotere bak gegaan.

Hierbij een foto van mijn Akvastabil:

Blue Phantom:

Golden Nugget:

Leuke foto's! en wat een mooie L nr's!
je bakken staan er erg helder en fris bij.
vind het chi bakje ook wel grappig 😛

Bedankt Zwits,

Me akvastabil draait ook met een eheim uv lamp erop dus vandaar dat hij zo helder is.

Ancistrus Lemon + L128
zyw3lj6yMLFh-aU8RSBda8TJoilLn3fk.jpeg

Wat een prachtige L-nummers!

Mooi hoor🙂, ik kijk al uit naar de andere foto's!

Leuke bakken en erg mooie l-nummers, vooral die blauwe... prachtig.

Ik heb nog twee superfish home 25 aquariums draaien en ga vandaag nog een 1 meter bak ophalen die ik ga indelen met schotten voor het houden van de betta's en ga van de week nog een Lido 120 ophalen en die opnieuw opstarten. Hou jullie op de hoogte!
Bedankt voor de leuke reacties 🙂.

Mvg,

Je bent heel wat van plan zeg. Ik ga je topic dan ook zeker volgen ivm de Betta s.

Me nieuwste aanwinst!
Mooie Betta half moon. Sorry voor de wazige foto. Van het weekend zal ik foto's maken met me camera ipv met de telefoon.

ls27lfXDwxmYQwbXD5NRsj7z0dfJ-8Dq.jpeg

Flinke plannen!
Mooie Lnummers ook trouwens!

We zijn druk bezig geweest dit weekend. We hebben drie 60 liter bakken gekocht en opgestart en nu momenteel opgedeeld in twee stukken ivm met blauwe filter materiaal en een glas plaat in het midden van de bak. Het blauwe filter materiaal zorgt ervoor dat het water wel door kan stromen maar de betta's niet bij elkaar kunnen komen. Is niet de mooiste oplossing maar voor nu werkt het goed. uiteindelijk zal er glas tussen komen en iets van rooster.

Zo kwamen de bakken binnen:
Daarna druk schoongemaakt en het verf eraf gehaald en vervolgens achterplaat van buiten geverfd met schoolbordverf voor een mooi en egaal zwarte wand.
[URL=http://s1304.photobucket.com/user/Steef2510/media/Mobile%20Uploads/image_zps8abcbbbf.jpg.html]NjtAiGgmiBnyaWoidTjY5Xrz4IEldhWv.jpeg

NjtAiGgmiBnyaWoidTjY5Xrz4IEldhWv.jpeg
[/URL]
Hij staat op de foto niet geheel in het midden maar dat is nu verholpen 😛

Hier de nieuwe vissen:

Nieuwe Crowntail

Nieuwe halfmoons:

Nou ben benieuwd..

Oh ik zat op de vorige pagina te kijken. Je hebt er al wat moois van gemaakt. Ziet er goed uit en mooie oplossing met die spons maar hoe ga je die schoonmaken?
Die gele Betta is schitterend..

Die sponsen gaan eruit. We hebben glasplaten besteld en die gaan we erin zetten met zuignappen zodat je de bak makkelijk kan herindelen als dat nodig is. We gaan met apparte sponsfilters werken en verwarmingselementen. We gaan van de week een mooie akvastabil ophalen en daar komen 4 mannetjes in met tussenschotten en een 60 liter bak gaan we omtoveren tot een bak voor onze vrouwtjes. Verder hebben we twee superfish bakken staan voor de kweek.

Mvg

Wauw!! Die oranje crowntail en die gele half moon zijn echt mooi!! 🙂

Weet u ook hoe het plantje links en rechts in de bak heet?

Mvg,

Sorry voor mijn late reactie, ik durf u dat niet te zeggen hoe die heten. Zaten bij een gemengd bosje uit de winkel.

We hebben niet stil gezeten van het weekend.
Hebben een nieuwe akvastabil opgestart van een 100cm. We hebben deze verdeeld in 4 gedeeltes ivm glasplaten van 4 mm.
zwBXOkBPqVO-RdNkt0K8PxS_Z-xkpQGD.jpeg

zwBXOkBPqVO-RdNkt0K8PxS_Z-xkpQGD.jpeg

Mvg

Mooi gedaan!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan