Wat is er nieuw

Ammania crassicaulis Groeit slecht !

Van de sporenelementen kan je alleen Fe testen. Als de Fe waarde goed is, dan mag je er vanuit gaan dat de overige sporenelementen (mg hoort daar ook bij) ook op orde zijn.
Misschien is het al vaker gezegd: meten is weten!
Doe niet zomaar klakkeloos veranderingen!
Ja inderdaad,helemaal gelijk in !
Ijzerwaarde pas nog getest en deze was goed !

En als je een verandering doet, dan zie je daar vaak pas na 4 weken het eerste resultaat van. Doe elke verandering stap voor stap en wacht dus mistens 1 maand af wat het resultaat van de virige verandering was.
Vertrouw niet teveel op AI

Ik zal weer eens gaan testen

Bijlagen

• IMG_3722.jpeg
    IMG_3722.jpeg
    409.7 KB · Weergaven: 5
En als je een verandering doet, dan zie je daar vaak pas na 4 weken het eerste resultaat van. Doe elke verandering stap voor stap en wacht dus mistens 1 maand af wat het resultaat van de virige verandering was.
Vertrouw niet teveel op AI
Nee klopt AI zit er ook heel vaak naast !

Lekker bezig Loef. 👍 Je komt er uiteindelijk wel achter wat er aan de hand is, al kan het even wat experimenteren zijn.

• Leuk
Waarderingen: Loef
Nee dat klopt, met sommige planten heb je een hardnekkige haat-liefde verhouding: je vindt ze zo mooi, maar ze vertikken het.
Dit gezegd hebbende is voldoen aan hun behoeften en zorgen voor balans meestal wel een recept voor een mooie bak.

• Leuk
Nee dat klopt, met sommige planten heb je een hardnekkige haat-liefde verhouding: je vindt ze zo mooi, maar ze vertikken het.
Dit gezegd hebbende is voldoen aan hun behoeften en zorgen voor balans meestal wel een recept voor een mooie bak.
Ja fat hou je altijd he.

Lekker bezig Loef. 👍 Je komt er uiteindelijk wel achter wat er aan de hand is, al kan het even wat experimenteren zijn.
Dank je,ja toch.komt vast goed !

Lees ook om profito te verhogen van 5 naar 7 ml dagelijks

Van de sporenelementen kan je alleen Fe testen. Als de Fe waarde goed is, dan mag je er vanuit gaan dat de overige sporenelementen (mg hoort daar ook bij) ook op orde zijn.
Misschien is het al vaker gezegd: meten is weten!
Doe niet zomaar klakkeloos veranderingen!
Dit geldt natuurlijk ALLEEN als je geen los ijzerelement toevoegd, maar een mineralenpreaparaat waar ijzer in de goede verhouding in zit. Anders zit je de losse toevoeging van ijzer te meten en dan zegt dat helemaal niets over hoe het met de rest van de mineralen zit!

• Leuk
Wat heb je nu getest? Ik zie wel kleurtjes maar ik weet zo even niet uit mijn hoofd welke waarde dat is....

Wat heb je nu getest? Ik zie wel kleurtjes maar ik weet zo even niet uit mijn hoofd welke waarde dat is....
Oh sorry,nee snap ik hoor,was ijzer
Net weer getest ,0,25 gaf die aan.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan