Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Een temperatuur, bijvoorbeeld 27 graden, bevordert de kweek vaak wel. Ook zacht(er) water helpt ook om ze in de stemming te krijgen. Geef de ouders gevarieerde voeding, bij voorkeur hoofdzakelijk diepvries en/of levend voer.
En je hebt minstens 2 bakken nodig. E�n voor de ouders en een bak voor de jongen om ze in op te laten groeien.Om de jongen op te laten groeien heb je natuurlijk wel geschikt voer nodig. O.a. een artemia kweekset die je zelf kan maken of kopen. Ook bijvoorbeeld azijnaaltjes zijn geschikt om aan de jongen te geven.
Niet alleen maar zwarte mug. Veel varieren! Wat je vaak wel kan kopen is warte mug, witte mug, artemia, watervlooien,tubifex, mysis.
Kijk hier maar eens op:http://www.hobbykwekers.nl/artikelen/vissenvoer/1833-diepvriesvoer-uitleg-en-voedingswaarde
Ik ga morgen diepvriesvoer halen met allemaal verschillende er in
Ps. mijn Agassizi vouwtje is fel geel met een zwarte streep en mijn mannetje is mooi op Kleur en als ze bij elkaar komen zetten ze allebij hun vinnen op is dit een goed teken?