Wat is er nieuw

Aquarium AquariaManiak

• Onderwerp starter Onderwerp starter AquariaManiak
  • Startdatum Startdatum
A

AquariaManiak

Guest
Omdat ik nu een half jaar mijn aquarium heb, en begon als een nietsvermoedende met goudvisjes, ben ik sinds kort na lang zeuren overgestapt naar een 60x30. (Ik ben nog jong, en heb dus geregeld problemen met grenzen van ouders.) Ik heb nu een 60x30 bak, medium beplant met een te zwaar visbestand. Mijn visbestand is als volgt:

2x yellowblack molly
5x Xiphophorus Maculatus
1x Vietnamese Algeneter
3x goudvis

Dit visbestand is alles behalve ideaal, mijn goudvissen hebben niet genoeg ruimte, en ik moet dagelijks afhevelen om geen stofwolk aan poep te krijgen. T�ch wil ik de ontwikkelingen van mijn bak op dit forum posten, met de mededeling erbij dat jullie allemaal weten dat ik er erg van baal en dat het ook plezier bij mij ontneemt dat ik die vissen er in heb zitten. In dit foto album zal ik veel foto's posten maar ook af en toe een vraag over mijn bak.

Over het visbestand zal niemand positief zijn, ik natuurlijk ook niet. Maar zouden jullie ook een mening willen geven over de inrichting ? Zal ik erg waarderen! Updates coming soon!

634399aquariamaniak_0_82_img20160723wa0003.jpg

Qua inrichting is het een leuke bak en dat je bestand niet juist is dat is je al bekend.
Heb je er overigens geen last van dat het water eruit loopt als hij zo op zn kant staat 😀 😉.

Hahahahaha ja, dat heeft onedrive veranderd.. Dat programma gebruik ik om mijn fotos van mobiel naar pc over te zetten. 🙂 😉

Bedankt over de inrichting.. Dat hoor ik graag. Als ik een buitenfilter neem kan ik die lavasteen rechts (onderin, in dit geval) naar achter zetten.

Bedankt voor t advies. Ik ga rondkijken en na mijn vakantie ga ik iets aanschaffen.

Bedankt. Ik dacht, ik kan wel allerlei verschillende topics gaan maken maar ik gooi het is in eentje. Ik kan helaas 2 weken lang niks verversen want ik ben op vakantie en mijn opa en oma moeten mn vissen eten geven en die zullen er niet op wachten om mijn bak te verversen

AquariaManiak zei:
Omdat ik nu een half jaar mijn aquarium heb, en begon als een nietsvermoedende met goudvisjes, ben ik sinds kort na lang zeuren overgestapt naar een 60x30. (Ik ben nog jong, en heb dus geregeld problemen met grenzen van ouders.) Ik heb nu een 60x30 bak, medium beplant met een te zwaar visbestand. Mijn visbestand is als volgt:

2x yellowblack molly
5x Xiphophorus Maculatus
1x Vietnamese Algeneter
3x goudvis

Dit visbestand is alles behalve ideaal, mijn goudvissen hebben niet genoeg ruimte, en ik moet dagelijks afhevelen om geen stofwolk aan poep te krijgen. T�ch wil ik de ontwikkelingen van mijn bak op dit forum posten, met de mededeling erbij dat jullie allemaal weten dat ik er erg van baal en dat het ook plezier bij mij ontneemt dat ik die vissen er in heb zitten. In dit foto album zal ik veel foto's posten maar ook af en toe een vraag over mijn bak.

Over het visbestand zal niemand positief zijn, ik natuurlijk ook niet. Maar zouden jullie ook een mening willen geven over de inrichting ? Zal ik erg waarderen! Updates coming soon!

634399aquariamaniak_0_82_img20160723wa0003.jpg

Denkelijk gaat het helemaal goed komen met jouw bak! Toch nog een tip; probeer diepte in je aquarium te cre�ren. Dit doe je bijvoorbeeld door een (planten-)pad van voren, diagonaal, naar achter te laten lopen. Je inrichting wordt daar heel anders en hopelijk n�g mooier van. Een mooie solitair wat meer naar voren zetten is een ander voorbeeld van inrichten. Hopelijk heb je hier iets aan!

Heel veel succes met je bak!

Groet,
Ben.

Bedankt voor alle feedback iedereen! Persoonlijk voer ik soms de dag van de schoonmaak niet, omdat ik mn aquarium hersteltijd wil geven. Maar mijn grootouders zullen dat niet doen, maar weten hoe weinig ik wil dat ze geven. Bedankt Ben, voor de positieve manier van denken. Zodra mijn goudvissen weg zijn is het wel voorbij met de negatieve punten, hoop ik. Ik ga de inrichting tips onthouden en waarschijnlijk gebruiken. 🙂 🙂

Later ga ik overigens mijn bak vullen met ALLEEN maar Xyphophorus maculatus.. Ik ben gewoon zo gek van die beessies. En dan een groep vietnamese algeneters op de bodem.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan