Lariss
Well-known member
- Lid geworden
- 16 oktober 2025
- Leeftijd
- 24
Ah erg balen zeg! Degene wilt niks terug betalen helaas..Ik zou het risico niet nemen bij zoveel schade, hopelijk heb je er niets voor hoeven te betalen op MP
Temperatuur verschillen tussen aquarium water en omgeving kunnen nu zomaar fataal worden.
Jaa ga zeker rond kijken!!Zou er ook niet aan beginnen idd.
Misschien aanstaande koningsdag op de vrijmarkten her en der kijken, miss. vindt je nog wat. 😉
Ja echt vervelend! Ik denk niet dat ik voor 35 euro te veel moeite ga doen. Ik dacht misschien kon ik er nog wat aan doen maar helaas.Heel vervelend, stond deze beschadiging ook aangegeven in de advertentie? Of merkte je het pas bij thuiskomst.. tegenwoordig kun je wel sterk staan bij aankoop van Marktplaats, maar de vraag is of je dat zover wil doordrijven op basis van: misleidende advertentie verkoop of verzwijgen van gebreken, zeker bij zo’n ‘kleine aankoop’.
https://www.juridischloket.nl/aankopen-en-garantie/aankopen/miskoop-marktplaats/
Die persoon zal wel blij zijn dat ie er vanaf is. 🥲 Of het moet op de een of andere manier met transport zijn gebeurd. Bak heeft in ieder geval een klap gehad.
Weer niet hoe je budget is, maar bij Hornbach haal je een fonkelnieuwe voor €60,==.
Wel onsportief dat zo iemand dan niet meewerkt met geld teruggeven. Ik denk dan altijd: hoe zou diegene zelf handelen als hem iets wordt verkocht wat kapot blijkt te zijn. Zou hij z'n verlies accepteren? Of zou hij juist hoog van de toren blazen want HEM wordt onrecht aangedaan. Ik vermoed eerder het laatste want de menselijke natuur is voorspelbaar. ;_;Nou dat denk ik ook, desbetreffende persoon had gezegd dat hij het niet had gezien.. Hij heeft de reis op de bijrijdersstoel gestaan dus daar kan niks fout zijn gegaan ik had het gelijk gemerkt toen ik hem uit de auto haalde. Goed leermoment om echt alles te dubbel checken voordat je een 2e hands bak koopt haha.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.