Wat is er nieuw

Bericht namens beheer aangaande John

Ben ff stil hier even geen woorden voor dit verdriet.

Ik schrik hier van, sprakeloos.....
Niet te bevatten.
Gecondoleerd en heel veel sterkte.

Geen woorden voor. Kaarsje branden maar.

Verschrikkelijk dit bericht.
Gecondoleerd en heel veel sterkte toegwenst.

Zo dan... het kan blijkbaar allemaal nog erger alsof het nog niet genoeg was.

Sterkte John, Jurgen & Gwen, verschrikkelijke tijd wat jullie momenteel door moeten maken, leef met jullie mee.

Zo die komt even binnen of een klap in je gezicht krijgt 😯😭😭😭 echt niet te bevatten dit zoveel leed in zon korte tijd
John Jurgen en gwen heel veel sterkte in deze periode
Jaap en Cindy denken en huilen met jullie mee😢😢😢😔

Ik weet niet wat ik moet zeggen. Wat erg. 😢 Heel veel sterkte John, Jurjen en Gwen.

Als er iets is waar ik/wij (als forum-bekenden zeg ik maar even) jullie mee kunnen helpen.... laat het vooral weten.

Holy moly wat verschrikkelijk, weet ook even niet goed wat ik moet zeggen. Ik ben de laatste tijd niet actief geweest op het forum, dus dit is wel heel erg schrikken zeg.

Gecondoleerd en heel veel sterkte met deze intens verdrietige situatie😢

Laatst bewerkt:
Jeetje... dit is gewoon niet te bevatten.... ik wens jullie 3tjes heel veel sterkte en kracht toe.. gecondoleerd

Wat een droevig bericht.
Ik ben een man van weinig woorden en weet dan ook echt niet wat ik moet zeggen.
Heel veel sterkte en gecontroleerd allemaal.
John ik hoop dat je binnenkort zelf weer wat van jezelf kunt laten horen we missen je enorm hier op het forum.

Het leven is niet eerlijk. Gecondoleerd en sterkte met het verwerken van dit verlies.

Al een tijd ben ik online minder actief. Via via hoorde ik vandaag dit slechte nieuws. Onbeschrijfelijk, geen woorden voor. 😢

Gecondoleerd en heel veel sterkte John, Jurgen en Gwen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan