Wat is er nieuw

Cassandra87 haar garnalenbak

• Onderwerp starter Onderwerp starter Cassandra87
  • Startdatum Startdatum
Ik kijk op mijn telefoon en hij staat dan wel rechtop.
Hij is mooi! Weet je al wat voor garnalen er in komen?

Cassandra87 zei:
Ik snap niet waarom tinypic steeds op de kant draait..

Totaaltje vanavond.

Telefoons hebben een gyroscoop ingebouwd. Die draait de foto altijd naar de juiste kijk stand.
Een computer dus niet. Die zet een foto altijd zoals in de exif data staat.

Houd je mobiel dus in de breedte, maak de foto. Dan komt hij op de pc ook in de breedte.

Voor de rest een mooi ingerichte bak (koffie)!

biljoenblik zei:
Cassandra87 zei:
Ik snap niet waarom tinypic steeds op de kant draait..

Telefoons hebben een gyroscoop ingebouwd. Die draait de foto altijd naar de juiste kijk stand.
Een computer dus niet. Die zet een foto altijd zoals in de exif data staat.
Om het verhaal even af te maken..
Het imagetooltje wat op de server van dit forum staat en verantwoordelijk is voor het tonen van de foto's leest niet de Exif-Rotation-Tag, die dus aangeeft wat de ori�ntatie was bij het nemen van de foto.
Dus wordt de foto getoond zoals de image-data is opgeslagen, wat dus in een heel andere ori�ntatie kan zijn als je denkt. 😉

Kijk zo leer ik nog eens wat anders op een aquaforum!

Bedankt 🙂 het kopje koffie ligt er voor de zekerheid in al denk ik dat het hout voldoende ingewaterd is.

Mijn man wilde niets met het aquarium te maken hebben maar ik moet bekennen dat ik mijn handen nog niet in het water heb gehad. Omdat we 50% moesten verversen dagelijks en ik een polsblessure had heeft hij zelf met emmers gesjouwd. En als hij dan toch bezig is doet hij de zorg voor de planten ook maar. En stiekem vind hij het toch super leuk. Ik heb van een afstandje aangegeven welk plantje waar moet komen. 12 augustus gaan we het water laten testen en bij goede waarden komt er een schooltje rasbora in. De garnalen komen voorlopig niet, ik wil namelijk het aquarium boven draaiend hebben zodat ik in een keer garnalen kan bestellen. Maar die kamer moet nog gespoten worden en voorzien van laminaat. Dat is een project voor in de vakantie. Tot die tijd draait de cube op 2 filters, de kleine gaat dan naar boven.
Ik denk dat we de garnalen wellicht op een van de beurzen in september of november gaan halen. En anders toch bestellen via internet.

Als het tweede bakje staat met een reeds volledig ingedraaid filter, moet ik dan nog steeds 6 weken wachten voor er garnalen in kunnen?

Kwam via het licht topic hier naar toe; leuke bak! Welke garnalen ga je er in doen? Scaper's light bevalt jou ook goed?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan