Thijs.ariens
Well-known member
Even een update over de cherry barbeel baby s. Dacht dat het er eerst 0-5 waren, maar nu zie ik er wel 15-20! Het eten dat ik ze geef slaat goed aan. Als ze groot genoeg zijn kunnen ze over in mijn uitgroeibak ernaast.
Doen we.Het onderwerp mag ook gewijzigd worden naar “Cherry barbeel kweken”.
Bedankt, het bakje aangevuld met 40 baby guppen 😂Doen we.
Bedankt Lex, met 2 weekjes zulken ze zichzelf redden in de grotere bak en dan ga ik opnieuw kweken. Hoop een schooltje van 50-60 stuks totaal te maken.Net je hele topic doorgelezen, leuk dat de kweek gelukt is ! 👍
Foto s gaat lastig, wel een filmpjeHeb je ook foto s van hoe ze nu zijn?

Haha, ja bij mijn 1ste poging van de vijfstreep had ik geen voeding in huis gehaald, maar wel al 6-8 baby s. Je ziet al bij jongs af aan echt de strepen gelijk. Dat is wel gaaf aan deze.Ik wil zelf vijfstreepbarbelen kweken, maar mijn laatste poging (wat tevens 1e poging was) is mislukt, dus voor mij zou het mooi zijn als ik af kan kijken![]()
Voor jouw zal ik over 2-3 weken eens ene poging wagen met de vijfstreepbarbeelIk wil zelf vijfstreepbarbelen kweken, maar mijn laatste poging (wat tevens 1e poging was) is mislukt, dus voor mij zou het mooi zijn als ik af kan kijken![]()

Gaan we doen!Super! Zou je er dan een mooie beschrijving van willen maken van wat je precies doet?
Beter goed afgekeken dan slecht zelf verzonnen![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.