Wat is er nieuw

CO2 vulstations Belgie

@Tutorial doet hetzelfde met sodastream flessen.
Niets aan de hand en gewoon veilig mits je wat zaken in acht neemt zoals opletten dat je niet overvult

Idd, ik doe het al 7 jaar en vul zeker elke maand een sodastreamfles en hiermee al (theoretisch) zo’n €950 bespaard.
Overvullen kan niet, met een bevroren sodastream fles en snel handelen lukt het mij om hooguit 400gr in een 425gr sodastream fles over te hevelen.

Ik heb speciaal gebeld om uw vraag te beantwoorden!
€49 voor 10 Kg (zwaar opgeslagen voorheen €36)
IK had een aantal prik en tik winkels aangeschreven en die in Bertem heeft gelijk geantwoord. En ik heb gisteren daar mijn 5kg fles (7 ltr, 67cmx15cm) direct uitgewisseld voor 49€. Statiegeld 65€ zoals overal, maar ze namen mijn huidige identieke fles terug. Dus kosten vergelijjkbaar als bij Danny @eburon nogmaals dank voor de prik en tik tip, toch 71-49 = 22€ uitgespaard en dichter bij huis.

Ze hadden ook de grotere 10 kg flessen, vond ik interessant want niet veel hoger dan die van 5kg, 70cm x 21cm, en de 10 kg koste dan 50€. Dus maar 1€ extra boven de 5 kg vulling. Zo zie je dat de kosten in de toeslagen en de handling zitten, niet in het gas zelf.
Maar de 10kg fles zelf heeft natuurlijk hogere waarborg , is zwaarder en lomper om in de kast onder het aquarium te plaatsen. Ik heb nu 2 flessen , een op reserve in de garage, , als er een leeg is is het snel gewisseld en kan ik op gemak de andere een keer laten vullen.

een andere prik en tik heeft geantwoord dat ze alleen een ander model 10kg flessen hebben , dus blijkbaar is het CO2 fles aanbod niet gestandaardiseerd voor alle prik en tik winkels.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan