Wat is er nieuw

crystalred bakkie (Patty776)

sorry ton nog geen tijd gehad
heb nog met de druppeltester gedaan alleen op nitriet en in mijn 60 cm die sloeg lichtroze uit en omdat er nu al visjes inzitten maar gelijk ververst met nitrivec
dat is dus ook de reden waarom ik dagelijks nu even druppeltestje gebruik alleen op nitriet zal maandag eens op mijn gemak (mits ik thuis ben) beide testen en dan zal ik van beide de uitslagen hier plaatsen

PS wat vind je van de CR's

We wachten rustig af hoor geen haast maken, maar denk er wel aan dat een Pro test maar ��n minuutje duurt voor de meest belangrijkste waarden, dus dat scheelt aanzienlijk in tijd.

Je CR's zijn mooi, ik vind ze altijd erg leuk om te zien.

Klopt maar weet nog niet of ik hem volledig kan vertrouwen je gebruikt toch een stripje

inderdaad, ik moest ook even de goede omstandigheid zoeken voor hij gelijk aan mijn druppeltest was.

Zoals wij meten is het altijd een indicatie. Dat is vaak ook goed genoeg. Als je nauwkeuriger wil kunnen meten dan moet je dure apparatuur hebben en dan is de hobby voor ons vast niet meer betaalbaar 😉

deze heb ik voor de sier kweken is leuk maar niet noodzakelijk

Mooie garnalen en een mooi bakkie, hoe beviel de jbl proscan?

😀 ik test nog steeds met druppeltjes 😳

Vertrouw je de scan nog niet?? Ik moet zeggen dat ik het ook met druppels doe hoor 😉.

moet je aan een paard over laten die heeft een groter hoofd

Mooi ingericht bakje. En ook hele mooie garnalen!
Goede fotos trouwens.

dankje zijn toch allemaal gewoon met mijn foon gemaakt

ik heb van dezelfde kweker ook CB met TB F1 en heb daar nu de f2 van zitten heleboel spottedheads

even weer een up date inmiddels zwangere cristal reds gespot

465497patty776_0_82_20160226_205321.jpg

233379patty776_0_82_20160226_205338.jpg

244515patty776_0_82_20160226_205345.jpg

784354patty776_0_82_20160226_205428.jpg

Vruchtzame waters daar 🙂

even een up date Omdat mijn woonkamer te klein begint te worden voor alle bakken die ik heb staan heb ik het kleine CR opgedoekt zo ook het CB bakkie is inmiddels verdwenen deze 2 hebben inmiddels samen een juwel vio tot hun beschikking hier onder enkele foto's het boompje moet nog even "groeien"

894391patty776_0_82_1.jpg

927876patty776_0_82_2.jpg

Leuk, die veranderingen!

Moet ook eens gebeuren 😉

Anders moet je verhuizen naar een groter huis met een grotere woonkamer, dan kunnen er nog meer bakken in :d

Leuk bakje maar vind je het niet jammer dat je de 2 nu door elkaar hebt gedaan?

Nee John ik kreeg al uit mijn black reds dus had zoiets van doe ze gewoon samen en dan moest ruimte cre�ren 12 bakken in dE woonkamer werd teveel

Ja dat is dan wel weer zo. Bij de 40-50 kleintjes die we hebben uit de groep van de beurs zitten ook 3 of 4 rode. Die gaan dan ook snel binnenkort eruit.
Zolang je de logeerkamer niet vol zet vindt ik alles best hoor 😀 😉.

Die blijft vrij van bakken maak je naar geen zorgen

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan