Wat is er nieuw

De garnalen van Inuz

• Onderwerp starter Onderwerp starter Inuz
  • Startdatum Startdatum
jaaaaaaaa, nog een bakkie 😀
staat al lekker vol bij jou thuis, of niet? 😛

Valt wel mee 😀
Dit is nu de vierde 🙂

ja, oke, ik heb er meer 😛

over een tijdje komt er wel weer 1 bij jou, als je maar een goede smoes hebt 😉
''tja, er moet nog wel een bakje bij, stel dat er taiwan uit de f1 komt.... DAT MOET TOCH GEWOON APART???'' 😀

Ja weet ik wel 😀 wil ik ook, is ook de bedoeling taiwanners apart. Maar die moet ik eerst nog maar er uit zien te krijgen en groot zien te krijgen 🙂

Maar eerst staan deze twee nog op de slaapkamer, op de comode die we toch nooit gebruiken om de kids op aan te kleden en zo (doen we lekker warm op de etenstafel 😛 )
Maar het is de bedoeling om in het kleine kamertje, waar niemand slaapt een stellingkast neer te zetten. Niet te veel, denk max wel 2 bakjes van 60cm boven elkaar want het zijn houten vloeren. Maar als dat is heb ik vast nog wel een plekje vrij 😛

en dan hoop ik dat de meisjes over een paar jaar heel veel zin hebben om samen op een kamer te slapen, dan heb ik nog een klein kamertje vrij 😛 hahahaha

en daar waren ze dan, de cb's 🙂

DSC08064_zpsa6336f0c.jpg

DSC08058_zpsbe9d9acb.jpg

Ja ik ben er wel blij mee 😀

Ook weer mijn ogen uitgegeken 🙂 gelukkig hoefde ik geen entree te betalen 😉 hehehe

Jammer dat je de foto's nu met een ander programma plaatst want kan ze niet bekijken op m'n werk dus kan nog niks zeggen.
Ben benieuwd naar ze! 😉

ja inderdaad jammer john, voor jou 😉
ik doe dat zo, want dan kan ik ze ook gelijk op ap plaatsen

Mooi hoor!

Even terug op je kleuren schema het klopt misschien maar bij mij niet.
Ik ben dan zwart,rood en de snow allemaal bij elkaar en heb gewoon mn mooie kleine wit met roodjes en met zwart en blue head en zelfs red head en gewone snows gekregen en volgens mij zelfs 2 van die red wines ertussen. Maar nu zaten mijn garnalen tussen alles in he. Van blue bolt tot king kongs tot red wines tot pinto. Denk dat dat er ook mee te maken heeft.

ja mandy en ik denk dus ook met wat er nu overleefd

Paas mij trouwens maar wat van die pinto's 😛 hahahaha

Ja duh! jullie hebben het over garnalen met het taiwan gen en is weer een ander verhaal natuurlijk 😉

Is hetzelfde als eyeliner met lipglos vergelijken... 😀

Seabait zei:
Ja duh! jullie hebben het over garnalen met het taiwan gen en is weer een ander verhaal natuurlijk 😉

Is hetzelfde als eyeliner met lipglos vergelijken... 😀

Jeh dat zijn toch F1tjes mare John???????

Weet je wel wat een eyeliner is en lipglos 😛 hahahahahaha

Ik heb geen pinto's helaas anders kwam ik wel even 300 km op gereden hahahaha

Hahahaha tuurlijk weet johnny boy dat wel 😛 gebruikt hij elke dag 😀

Kijk deze vond ik ook nog
speciaal voor john dus even in de dinges geupload
762181_0_82_947303_10201173439439470_75102495_n.jpg

Hahah dus als ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg pech heb heb ik alleen cb's als ik geluk heb dan komt er wat leuks uit 😉 en als ik erg geluk en geduld heb kan ik dat leuke ook nog groot krijgen

Mandykuh zei:

Ja hoor,dat zijn middeltjes waar sommige vrouwen er nog steeds niet aantrekkelijk mee uit zien! 😉

Seabait zei:
Mandykuh zei:

Ja hoor,dat zijn middeltjes waar sommige vrouwen er nog steeds niet aantrekkelijk mee uit zien! 😉

Hahahahahahahaha die is geweldig 😀

Is toch zo Mandy? 😉

Zijn hele mooie cbs Ineke,hoeveel zijn het er?

het zouden er 10 zijn, maar het waren er 11 😀

Dat is een mooie meevaller! hopen dat ze lekker gaan kweken.

prachtige garnaaltjes 😉
blij met de formule 1 beestjes 😀

Ja maar ze zijn iets minder snel dan ik dacht 😉 nog steeeds geen eitjes 😛 hahahaha

Hahahahaha jij bent helemaal lekker 😛

Nou ja, dan doen ze hun naam geen eer aan toch, formule 1 😉 eerder dafje dan 😛
En ze maken ook al geen race geluiden...
Al met al een dikke teleurstelling dus.

hehe nee, ben er erg blij mee 😀

Misschien de pitspoes niet knap genoeg? 😉
(snapt ze waarschijnlijk toch niet 😀 )

hahaha ja die snapte ik wel 😀 *trots*

Dat is toch zo'n ��n met een dikke voorgevel en de kont naar achter in een strak pakje :deal:

Maar inderdaad, joost staat er ook wel eens voor. Zal het daar wel aan liggen 😀

haha ik ben al klaar. Vind ik. Die kalkaanslag bovenin heb ik een beetje afgeschraapt met een krabbertje en dan vind ik het wel prima, zit toch een kap overheen. en ja de kap is ook helemaal schoon. Reflectoren er af gehaald.
Platen aan de zijkant er af, kitresten weg gehaald en even de algen er af gepoetst
DSC08072_zps161011a2.jpg

DSC08102_zps4c43e7e8.jpg

Goed bezig hoor Ineke,is wel een nadeel dat door de constructie van de rand waar de lichtkap mee over het glas zit dat er dan allemaal condens langs loopt maar er zijn ergere dingen dan dat natuurlijk.

Had wel verwacht dat je je snee ook op de foto zou zetten...

Ja ik snap ook niet zo goed met die kap, er zitten 2 kleine klepjes in. Hoe moet ik dan met inrichten en verversen/uitvangen doen? Moet ik dan die hele kap er af tillen? ik kon geen grote klep vinden namelijk.. :stars:
Lijkt me zo onhandig..

En nee, oude viezerik, ik zet mijn snee niet op de foto 😳

Nah ik was een beetje lui, dus heb die bovenrand maar gelaten.

Kalk kan je eventueel verwijderen met azijn. Maar als het je niet stoort lekker laten zitten 🙂

Is ook onhandig Ineke,bij de nieuwere modellen zit het idd met een grote klep.
Bedoelde die snee in je vinger hoor! 🙄

Dat weet ik meksjoef. Ik had het begin van de middag ingesmeerd met pure azijn. En laten intrekken. Vanavond weer met azijn en schuursponsje en verfkrabbertje in de weer geweest. Maar het is echt een dikke dikke laag. Ik kan het er wel af krijgen met de krabber maar met alleen azijn lukt dit niet hoor.
Maar ik had nu geen zin meer. Misschien andere keer nog. Of elke week een beetje krabben 😉

Oh john, ik denk al 😛
Nou ja, maakt ook niks uit, verversen kan wel door de klepjes denk ik 😀

Probeer het eens met PH- en een zachte kant van een schuursponsje.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan