Wat is er nieuw

De maanvissenbak van Marcello

• Onderwerp starter Onderwerp starter Marcello
  • Startdatum Startdatum
Mooie Eimekeis.Al zet ik mijn roze bril effe af dan vind ik ze nog steeds mooi!

Superrr!! :thumbs:

Bedankt voor de positieve reacties!

Ik heb 2 nieuwe bewoners aangeschaft 1 man 1 vrouw l168 ze zijn volwassen.
Compliment aan de de maker van het foto upload progje, goed werk! (ik dacht laat ik dat programmaatje es proberen)

459982marcello_0_85_eimeke.jpg

Mooi om te zien hoe jou bak zich ontwikkeld. Ziet er prima uit.

Dank je ^^

513867marcello_0_85_nieuwe_ma.jpg

882762marcello_0_85_nieuwe_ma.jpg

559398marcello_0_85_nieuwe_ma.jpg

293371marcello_0_85_nieuwe_ma.jpg

Mijn Eimekei maanvissen zijn goed gegroeit, hieronder een paar foto's

538883marcello_0_85_nieuwe_ma.jpg

563139marcello_0_85_nieuwe_ma.jpg

828826marcello_0_85_nieuwe_ma.jpg

ahhhhhh mijn mooiste en grootste Eimekei is zomaar dood gegaan, zo ineens ging die. Zelfs dood zag die er puntgaaf uit baal ik wel even van.

Dat is heel jammer zeg. Begrijpelijk dat je flink baalt van zoiets.

Ik kan me voorstellen dat je daar van baalt. Vis zag er ook prachtig uit, net als de rest van je aquarium. Het blijft een feestje om naar te kijken.

Hobbygroet,
Jos Hut

prachtige maanvissen bak jammer dat er een dood is gegaan maar dat kan nu eenmaal soms gebeuren
keep up the goed workshop 🙂

Thanks

Ik heb nu ook led aangeschaft de 3 kleuren van sera change tubes, geeft een mooi effect de vissen zien er daardoor nog mooier uit, zal er binnenkort wat foto's van maken.

Marcello zei:
Thanks

Ik heb nu ook led aangeschaft de 3 kleuren van sera change tubes, geeft een mooi effect de vissen zien er daardoor nog mooier uit, zal er binnenkort wat foto's van maken.

Heb je daarbij ook de timer besteld ? Ben in ieder geval erg benieuwd naar je ervaring!

Als je daarmee bedoelt de led dimmer van Sera met zonsondergang enz die hadden ze op dat moment niet maar die ga ik nog wel bij kopen, wel redelijk prijzig die kost ong 50�.

291662marcello_0_85_23maar.jpg

thanks!

Het blijft mooi!
Volop genieten van je aquarium. Hebben er zich al koppels gevormd?

Hobbygroet,
Jos Hut

Hallo Jos, nee er hebben zich nog geen koppels gevormd, maar ik denk dat het niet heel lang meer gaat duren.
Ze zijn vooral ge�nteresseerd in eten, bedelen elke keer als ik even bij de bak sta, of steeds tussen de drijfplanten zoeken naar iets lekkers. Ze krijgen 5 keer per dag voer, maar als je 10 keer er wat in gooit eten ze het ook.
Vooral brown shrimp krijgen ze, maar ook andere soorten diepvries/voer een mix dus met als hoofdvoer brown shrimp.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan