F
Freggel1980
Guest
Het weekend mijn guppenbak leeg gehaald. De goudvissen zitten allang in een vijver, en de guppen bleven het loodje leggen. De garnalen die erin zaten over verhuisd naar mijn andere aquarium en voila: een lege bak voor Lamprologus multifasciatus 😀 . Vind het zulke leuke fascinerende visjes, en ze kunnen in mijn 60 cm bakje.
Het grootste gedeelte van het water in emmers gedaan, zodat ik ingedraaid water heb, filter in 1 van de emmers laten draaien, en aquarium schoongemaakt en leeg gehaald.
Vervolgens water en slakkenhuizen erin gedaan en verder draaien maar. Hmmmmmmmm 100 slakkenhuizen bedenkt net krapjes de bodem.
Vanavond krijg ik van mijn vriendin een prachtig drijvertje (Limnobium laevigatum). Deze komt zowel in dit aquarium als in mijn andere aquarium.
Hieronder een overzichts-foto van hoe het bakje er nu bijstaat:
Een paar eigenwijze schelpen willen nog niet zakken.
Het grootste gedeelte van het water in emmers gedaan, zodat ik ingedraaid water heb, filter in 1 van de emmers laten draaien, en aquarium schoongemaakt en leeg gehaald.
Vervolgens water en slakkenhuizen erin gedaan en verder draaien maar. Hmmmmmmmm 100 slakkenhuizen bedenkt net krapjes de bodem.
Vanavond krijg ik van mijn vriendin een prachtig drijvertje (Limnobium laevigatum). Deze komt zowel in dit aquarium als in mijn andere aquarium.
Hieronder een overzichts-foto van hoe het bakje er nu bijstaat:
Een paar eigenwijze schelpen willen nog niet zakken.