Wat is er nieuw

De Tangayika multi's van Freggel1980

• Onderwerp starter Onderwerp starter Freggel1980
  • Startdatum Startdatum
Pffffffffff dat is weer een tijd geleden dat ik hier geweest ben. Druk, druk en nog veeeeeeeeeeeeeeeeeel drukker gehad.

Ondertussen is er 1 multi overleden ;( en wil de rest niet echt fokken. Of eigenlijk helemaal niet........ Misschien 4 mannen? Of 4 vrouwtjes?
Zal vanavond eens een paar nieuwe foto's plaatsen.

Dank je wel!!!

ben ook nog steeds erg blij met mijn bakje. Vind het ontzettende leuke bezige visjes, en hoop dat ze wel een keer voor nageslacht gaan zorgen.
Wel een enorm slakkenoverschot in het aquarium. Denk wat eitjes meegekomen met het overhevelen van kroost van mijn gezelschapsbak naar de multibak.

Wel blijft het erg lastig om het goed tussen de schelpen schoon te krijgen.

Ik denk:
* Multi aan de rechterkant een man?
* Mult aan de linkerkant onder een man?
* Multi aan de linkerkant boven een vrouw? (maar kocht ik in de winkel als een jonkie)
Multi7240314_zps2435673f.jpg

Dit is, denk ik, een man:
Multi6240314_zpseea2ff73.jpg

Mooie vissen, mss ook een totaaltje? Ik kan je niks vertellen over man of vrouw, ken de visjes niet..
Hopelijk binnenkort idd een keertje jongen :thumbs:

Mss een aantal anatome Helena's om de slakkenplaag weg te krijgen? Zijn erg mooie slakjes en nog nuttig ook

EINDELIJK baby's!!!!!

Multi9_zps60c48810.jpg

Multi8_zps1372c7af.jpg

Lastig om de mooie kleuren erop te krijgen.

Multi0_zpsb06ab8b6.jpg

Leuk!

Ik heb mn 60cm ook omgebouwd naar een Multi bak. Net begonnen, en over ruim 2 weken komen er pas een stuk of 6 vissen in om te beginnen.

Leuk dat je ook een multi bak bezig bent om op te starten!!!!

Vind het zelf nog steeds een erg leuk visje, met heerlijk gedrag. De meeste mensen die bij ons komen vinden ze erg saai, maar ik geniet er volop van als ik vanaf de bank rustig zit te kijken.

Heb je er al een foto album van opgestart?

Zie onderschrift. 70liter

Zal die eens aanpassen. Weet nog niet of ik een nieuw album aan ga maken.

Ziet er goed uit!!!

Bij mij hebben ze nu 2 heuvels gemaakt van het zand.

Blijven de planten het een beetje doen? De enigste drijver die het bij mij blijft doen is eendekroost en sinds een week heb ik er een steen met javavaren opstaan (nog uit de andere bak). Kijken of die een beetje wilt aanslaan. Betwijfel het.....

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan