Wat is er nieuw

De Z-A rio 400 van visser1997

• Onderwerp starter Onderwerp starter Visser1997
  • Startdatum Startdatum
Echt een ontzettend mooie bak, ik kan me voorstellen dat je er heel trots op bent :thumbs:

Mooie bak Maurits.........

mooi hoor, die visjes zijn wel heel apart

Heeel erg bedankt voor alle leuke reacties. 😀
Als dank gooi ik er morgen weer een updatje uit 😛
Weinig, tot niet veranderd maar vind het wel leuk inmiddels om foto's te plaatsen!

Die update is er nog niet gekomen,
Kwam er achter dat mijn foto's bar slecht zijn en kreeg daarom een beetje een dipje... (Wat de laatste tijd snel gebeurt, leer momentje :engel: ...)
Maar de bak draait goed + heb nieuwe vissen gekocht!
1x L200
7x hybressobrycon pulchripinnis 😀 (komen nog 13/23bij)

Zijn allebei echt hele mooie vissen! 🙂

Hoop tegen het einde van de maand discussen te kopen... Of de 2koppels leactacara.. Weet niet wat de beste volgorde zal zijn, denk dat het niet heel veel boeit eigenlijk...

Mijn broer en zijn vriendin hebben een nieuwe camera gekocht, dus wil die een keer gebruiken voor foto's.

Visser1997 zei:
Mascha en of Nick jullie zijn hier ook wel een keertje welkom hoor 😛
Als de discussen er eenmaal zwemmen en jullie een x in de buurt zijn! 😉
Prima, Soest is met de trein voor ons goed te doen 🙂

M&I

Graag 🙂
Krijgen jullie meteen een lekkere Soesters bakkie koffie of natuurlijk chocomelk met een koekje 😛

Erg aparte maar zeker mooie vissen

Ja koffie en chocomelk zie je niet vaak zwemmen in de natuur. 😛

Waar blijf je nu met je up-date :foto:

Astrid ik baal een beetje dat mijn foto's zo slecht zijn 🙁
En bedankt platy!

Joh, geef niks, gewoon plaatsen en dan bepalen wij dat wel, zo erg kan het niet zijn, en veel oefenen, je moest eens weten hoeveel foto's er van mij slecht zijn, ik moet er ook aardig wat nemen en daarna selecteren 😉

Ja ik maak ze met de iPad en de vorige iPad die we hadden maakte echt betere foto's.
Dus baal daar een beetje van. 🙁

Gewoon doen, kom op, we maken je echt niet af hoor hahahaha 😀

Ok� ok�...
Ik maak zo een totaaltje speciaal voor jou Astrid.
En misschien nog wat meer foto's.. 😉

Totaaltje
NtjuZuLZjcNvBXPkJR_uq8ikxccm8LBr.jpeg

Alleen maar ff voor de kleurtjes

De Dicrossus lijkt heel flets van kleur maar komt door de flits.

Nou, dat valt toch reuze mee, helemaal niet slecht hoor, mooie bak, mooi hout, mooie achterwand, daar moet je mee pronken man :thumbs:

Sorry vind het echt heel rot..
Is zooooo ruizig de foto..

0AFGXxwJtQ9k1BeO2wQLcLqT1okx2D9M.jpeg

Ik zou de bak echt willen laten zien zoals ik em zie, want het lijkt nu zo lelijk..
Mijn camera van mijn mob is beter maar kan ze niet ermee uploaden, rot htc.
Mijn vader heeft een S3 dus ga daarmee een keer mee klooien..

Ja joh, ik heb best een aardige camera, maar in het echt is de bak veel mooier vind ik zelf, foto's zijn toch altijd wat anders dan het echte, maar je krijgt zo toch een indruk van je bak, echt, ik heb slechter gezien. 😉
Maar klooien met je pa's camera is misschien een goed idee, gewoon doen, je hebt een mooie bak, en dat is leuk om met ons te delen 😀

.. en daar sluit ik me helemaal bij aan!

Zal ik doen heel erg bedankt Astrid!
😀 weer een beetje uit mijn dipje.

Hahaha, met zo'n mooie bak hoef je helemaal niet in een dip te geraken hoor, je mag er echt mee pronken, is de bak zeker waard, en echt, de foto's bewijzen het 😀

Dankje
Je bent echt een schat! Weet je dat? 🙂

Nu weet ze het wel. Jij hebt 't haar gezegd. Maar serieus, je hebt een mooi ingerichte bak hoor. Wees er maar trots op.

Bedankt Erwin

hebben we een ieder geval een idee van je bak! foto's zijn inderdaad niet al te best, maar geven wel de sfeer en je indeling weer. Mooi hoor!

Visser1997 zei:
Ik zou de bak echt willen laten zien zoals ik em zie, want het lijkt nu zo lelijk..

hoezo rot htc wil niet uploaden? is je htc stuk? gewoon usbkabel aansluiten op je pc en klaar... popup van je tel...

Maurits is gewoon aan het solliciteren voor een avondje M&I 😉

Zwits zei:
hebben we een ieder geval een idee van je bak! foto's zijn inderdaad niet al te best, maar geven wel de sfeer en je indeling weer. Mooi hoor!

Visser1997 zei:

hoezo rot htc wil niet uploaden? is je htc stuk? gewoon usbkabel aansluiten op je pc en klaar... popup van je tel...
Ja ik heb een slechte htc One V.
Maar die functioneert niet helemaal naar wens..

Mascha&Ivo zei:
Maurits is gewoon aan het solliciteren voor een avondje M&I 😉
Dat doe ik altijd 😉

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan