Wat is er nieuw

Dennerle Nano Cube 60 van Doragon

Doragon

Well-known member
Lid geworden
17 augustus 2006
Leeftijd
64
Na even zonder bakken gezeten te hebben, verhuizing en zo, is het bloed toch weer gaan kruipen. Kleinschalig, dat dan wel weer.

Dennerle nano cube 60. Leuk bakkie. Nu na een week. Het sterrenkruid probeert naar de sterren te groeien, lijkt wel onkruid.

Zal af en toe een fotootje plaatsen met betrekking tot de voortgang.

FxIwz-_HZQbC2Dxb02PsHRBFWBJoOprk.jpeg

Scape is nog helemaal basic. Links moet hoog worden, blijven. Rechts moet de helferi nog een stukje hoger worden. De voorgrond slaat nog niet lekker aan. We gaan het zien.

Thx.

Ziet er goed uit.

Sterrenkruid kun je een paar keer kort knippen. Hierdoor wordt de bos compacter en voller. Daarna regelmatig bijhouden.
Dan krijg je echt de mooie 'sterren' te zien.

Thx Marcel. Dat is de bedoeling. In die hoek een heel dicht "bos" creeren. Wil wat verschillende stengellengtes hebben. Ga straks de lange sprieten onder de helft snoeien en de top er tussen planten.

Blijven mooie bakken die nano cubes! Mooie scape ook!
Wat wil je er in gaan houden?

Tsja, op de planning staan in ieder geval hommelgarnalen en wellicht een schooltje brigittae of zoiets.

Mocht iemand hommelgarnalen in de aanbieding hebben, ik houd mij aanbevolen. 😀

Dat zijn leuke visjes maar hier aten ze al mijn jonge Sakura s wel op. Maar goed dat is een keus die je maakt denk ik 😉

Oeps.... Nog even over nadenken dus.

Ja als je vissen met garnalen samen gaat houden dan is dat een puntje om bij stil te staan. Snelle kwekers zoals de Vuurtjes houden zich in de regel wel in stand maar de Hommel kweekt wat minder denk ik. Ik heb daarom ook alle garnalen hier apart zitten en dus zonder vissen.

Mooi hoor!

Wel heb ik een tip voor je: kan je de thermometer misschien wat meer uit het zich hangen? Dit gaat nog mooier zijn dan. 😉

jessicapilon zei:
Dat zijn leuke visjes maar hier aten ze al mijn jonge Sakura s wel op. Maar goed dat is een keus die je maakt denk ik 😉

Ja John, ik heb ze er ook uit gehaald.(de rasbora maculata) Zelfs die Japonicas zag ik met jonge sakura's. Dus die zitten nu ook in de Aquatlantis.

Sterrekruid gesnoeid en de toppen teruggeplaatst. Wordt al een aardig bosje zo.

BjRp9GRFylLYWtt1Na20GZYszWk6-Jgq.jpeg

Sorry Cedric, de thermometer hangt er nog.....

Thx John.

Gr., Hans

Leuk ingerichte bak heb je! Toevallig wordt mijn nieuwe bakje ook iets met grote stenen. 😀

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan