Wat is er nieuw

Discus in 120x50x70

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jesse.t
  • Startdatum Startdatum
Naja erg erg bedankt. Denk dat ik genoeg weet. Ik ga morgen wat cd's ophangen en als dat er degelijk uitziet koop ik een groep weissflog.
Ik begrijp het dus ook goed dat kruis besmetting niet altijd bacteriël is.

Nog een ding. Als ik op YouTube kijk zie ik dat discus niet echt snelle en actieve vissen zijn klopt dit? En voornamelijk in een massieve groep rustig rondjes door de bak gaan

Nog een ding. Als ik op YouTube kijk zie ik dat discus niet echt snelle en actieve vissen zijn klopt dit? En voornamelijk in een massieve groep rustig rondjes door de bak gaan

Over het algemeen dobberen ze inderdaad met zn allen een beetje rond, schrikreacties of dat ze elkaar even de kast op jagen wil er wel eens voor zorgen dat ze even een flinke snelheid kunnen bereiken.
Maar zolang ze weten hoe groot de bak is zwemmen ze zichzelf niet zomaar dood 🙂

Bedankt voor de wijze woorden en info.

Hoe staat het er voor? Al een keuze kunnen maken? Ben wel benieuwd

Nou, is ff druk op werk en ben druk zat met me andere bakken nu mijn vieja eieren hebben gelegd. Eerst alles afronden en afmaken en dan nadenken over de discus. Ik zit ook nog steeds te twijfelen omdat het wel weer extra werk is en me handen al vol zitten van de andere bakken.

Ook moet ik nog kijken waar ik ze vandaag ga halen. Ik heb gelezen dat nhamunda, mos, John van dam en eelco heinstra goede verkopers zijn.

Ook moet ik nog wat geld ervoor sparen maar dat zal wel goed komen ik maak een hoop over uren nu.

Bedankt voor de tip! Ziet er goed uit. Wel jammer dat die geen grotere discus heb van 12-14 dus houd het op voor mij. Ik wil gelijk volwassen discus kopen omdat ik ze niet zoveel keren per dag kan voeren door werk

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan