Lariss Well-known member Lid geworden 16 oktober 2025 Berichten 46 Leeftijd 24 Vandaag om 13:06 #1 Hallo! Ik heb nu sinds kort 7 Corydoras schwartzi. Alleen vanmorgen begonnen ze in eens met gek op en neer gaan tegen het glas in de hoek. Is dit normaal gedrag of is het nog steeds het wen process? Ze zitten er nu ongeveer een week in. Bijlagen VID20260215110131.mp4 8.4 MB
Hallo! Ik heb nu sinds kort 7 Corydoras schwartzi. Alleen vanmorgen begonnen ze in eens met gek op en neer gaan tegen het glas in de hoek. Is dit normaal gedrag of is het nog steeds het wen process? Ze zitten er nu ongeveer een week in.
Henny Well-known member AquaForum Donateur Lid geworden 8 januari 2010 Berichten 1,311 Leeftijd 66 Locatie Schinveld Vandaag om 13:14 #2 Lariss zei: Hallo! Ik heb nu sinds kort 7 Corydoras schwartzi. Alleen vanmorgen begonnen ze in eens met gek op en neer gaan tegen het glas in de hoek. Is dit normaal gedrag of is het nog steeds het wen process? Ze zitten er nu ongeveer een week in. Klik om te vergroten... Cory’s kunnen de eerste weken wel raar heen en weer zwemmen. Als je waterwaarden goed zijn zou ik me daar niet druk om maken.
Lariss zei: Hallo! Ik heb nu sinds kort 7 Corydoras schwartzi. Alleen vanmorgen begonnen ze in eens met gek op en neer gaan tegen het glas in de hoek. Is dit normaal gedrag of is het nog steeds het wen process? Ze zitten er nu ongeveer een week in. Klik om te vergroten... Cory’s kunnen de eerste weken wel raar heen en weer zwemmen. Als je waterwaarden goed zijn zou ik me daar niet druk om maken.
Topicstarter Topicstarter Lariss Well-known member Lid geworden 16 oktober 2025 Berichten 46 Leeftijd 24 Vandaag om 13:34 #3 Henny zei: Cory’s kunnen de eerste weken wel raar heen en weer zwemmen. Als je waterwaarden goed zijn zou ik me daar niet druk om maken. Klik om te vergroten... Gelukkig, mijn waterwaardes zijn gewoon goed. Bedankt!
Henny zei: Cory’s kunnen de eerste weken wel raar heen en weer zwemmen. Als je waterwaarden goed zijn zou ik me daar niet druk om maken. Klik om te vergroten... Gelukkig, mijn waterwaardes zijn gewoon goed. Bedankt!
Botia Well-known member Lid geworden 9 maart 2005 Berichten 14,883 Leeftijd 125 Vandaag om 16:10 #4 Dat is stress. Dit gedrag verdwijnt als het goed is na enkele weken.