Wat is er nieuw

Dubai 80 (De Waaierhand)

• Onderwerp starter Onderwerp starter De Waaierhand
  • Startdatum Startdatum
Bedankt C�dric!

Ja dat ben ik hoor, mijn naam is inderdaad verandert naar 'De Waaierhand' 😉

Ik zal hier de foto's ook nog eens plaatsen.
457182de_waaierhand_0_85_picture.jpg

259943de_waaierhand_0_85_picture.jpg

693364de_waaierhand_0_85_picture.jpg

881393de_waaierhand_0_85_picture.jpg

Ik had ze hier nog eens gezet omdat er een nieuwe pagina was begonnen 🙂

Thx John!

Netjes Maarten en ik ben nog steeds jaloers op je grote waaier! 😉

Je mag altijd eens komen zien hoor!

Nou kijk ik nog eens naar je woonplaats en ben daar een week of 6 geleden toevallig geweest.
Leuk stadje en mooie brouwerij! 😉

C�dric Vleminckx zei:
Belgi� is een mooi land, h� 😉
Klopt volledig! 🙂

Hey John long time no see!

Bedankt voor het compliment. 🙂

ziet er goed uit!

Bedankt dolle ancistrus!

Update:

Het zandstrandje is verdwenen. De Garnalen maakten er altijd een vuile boel van. Veel van het zand was tussen het grind terechtgekomen, ze kiepten het gewoon over de leistenen die als scheiding dienden.

Vervolgens had ik nog eens wat nieuwe plantjes van de LFS meegenomen. Normaal had ik nooit last van slakkenvergif dat op die plantjes zit maar nu dus wel. Ik heb dan de plantjes 5 dagen laten weken in een emmer met water. Nadien terug geplaatst en wat blijkt, de garnalen hadden er terug last van. Dan maar terug alles er uit. Nogmaals 5 dagen laten weken. De plantjes stonden er ongeveer een uurtje in en de garnalen begonnen weer raar te doen. Toen heb ik maar besloten om de plantjes op de mesthoop de gooien. :daisy:

De bak oogde toch maar wat kaal dus had ik besloten om wat plantjes te bestellen bij APO. Normaal is de levertijd naar Belgi� 2-4 dagen maar ze waren gisteren middag verzonden en vanochtend om 10 uur stonden ze al aan mijn deur te bellen. Top service dus!

Geen update zonder zeeer scherpe foto's 😉

961679de_waaierhand_0_85_aquarium_14_7_201.jpg

Monsters! 😀
119758de_waaierhand_0_85_aquarium_14_7_201.jpg

De kleinste met de grootste
312359de_waaierhand_0_85_aquarium_14_7_201.jpg

481963de_waaierhand_0_85_aquarium_14_7_201.jpg

665289de_waaierhand_0_85_aquarium_14_7_201.jpg

Fotobomb door de Chinese Danio's. Zijn schitterende visjes. Botia en Mascha&Ivo nogmaals bedankt om deze aan te raden!
814835de_waaierhand_0_85_aquarium_14_7_201.jpg

371377de_waaierhand_0_85_aquarium_14_7_201.jpg

689159de_waaierhand_0_85_aquarium_14_7_201.jpg

Zoals misschien op vorige foto's te zien is hebben wel wat planten last van algen. Tijdens de examens heb ik wat minder onderhoud gepleegd waardoor er sommigen volledig onder de penseelalg kwamen te zitten maar dat gaat nu al naar de betere kant.

Mooie kiekjes Maarten.
Beetje gelukt met de examens?

Ze zijn goed gegaan John. Ik ben afgestudeerd. Op 1 augustus begin ik te werken, best wel spannend! 🙂

Danku John & C�dric! 🙂

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan