Wat is er nieuw

ervaringen Ma-koi Hattemerbroek

Rikkert

Well-known member
Lid geworden
6 mei 2012
Wie kent de Ma-koi in Hattemerbroek en wat zijn jullie ervaringen?

Niemand bekend met deze winkel?

Ik, ��n keer geweest
Personeel niet heel toegewijd.
Je kan zien dat ze geen passie hebben voor hun werk.
Ga je weer in de koi's houden?
Zoja,dan zou ik is kijken naar natuurlijk vijveren.
Inplaats van zo'n saaie,lelijke,kale bak waar ze steeds hetzelfde rondje zwemmen. 🙂

In de toekomst ga ik wel weer koi houden, maar dan wordt het wel zo'n saaie lelijke kale bak.
Bedankt voor je inbreng.

Ben net geweest.
Het koi-gedeelte ziet er heel netjes en verzorgd uit.
Het zoetwater-aquariumgedeelte ziet er opzich ook goed uit, alleen miste ik een aantal prijzen van de vissen.

Het zeewater-gedeelte was ook niet verkeerd, alleen miste ik daar best veel prijzen en de prijzen die er wel bij stonden waren veelal slecht te lezen. Ook wel een paar vissen gezien die niet helemaal gezond waren.

Mijn algehele indruk is zeker wel positief.

Ik ben hier inmiddels een paar keer geweest. De eerste keer (ongeveer een half jaar geleden) vond ik dat alles er netjes bij stond.

De service verschild per medewerker, ik ging heen voor een reflector voor mijn 60 cm bak, maar die hadden ze niet. Toen heb ik voor gereduceerd tarief een reflector mee gekregen voor een 80 cm. Deze reflector moest ik natuurlijk wel een klein stukje inkorten, maar dat geeft op zich niks.

Een paar weken later ging ik heen voor een CO2 continuetest, en de medewerker keek mij aan als of hij water zag branden. Blijkbaar had hij hier nog nooit van gehoord. Na enig zoeken heb ik hem zelf gevonden, ze hadden hem dus wel...

Echter ongeveer twee weken geleden er weer eens geweest en toen viel het mij op dat er in de plantenstelling veel groene draadalg aanwezig was. Ook in een show aquarium veel draadalg op de planten. In beide stellingen wordt wel CO2 toegevoegd dmv een flipper.

Qua prijzen zijn ze niet overdreven duur of goedkoop.

Groeten Leopard

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan