Wat is er nieuw

Filter, bij de kranen lekt.

Fish_huub

Well-known member
Lid geworden
22 juni 2009
Leeftijd
31
Hallo!

Ik heb vandaag mijn externe buitenfilter schoongemaakt voor mijn aquarium.
Het is de superfish aqua 400.
Alleen toen ik de deksel er weer op deed, lekte het water uit de filter bij de kraan waar 'out' staat.
Ik heb geen idee hoe ik dit op moet lossen, iemand misschien een idee?
Alvast bedankt!

Heb je al geprobeerd de slangen opnieuw vast te draaien? Misschien heb je die per ongelijk iets los gedraaid oid.

Zit er verder geen lucht in? Bij mij lekte hij in het midden wel eens ivm lucht of te veel water teruggedaan.
Of het kraantje zit er scheef op..

De slangen er wel goed op

Ik heb het met minder water geprobeert, met meer.. maar het maakt niet veel uit..
Hoe kan ik het kraantje weer recht zetten dan?

Die Plaat,waar de slangpilaren op staan,is die los te draaien?
Meestal 6 of 8 schroeven.
Dan kijken wat er is gebeurt.
Denk afsluitrubber fout.
superfish aqua pro 400 - YouTube

26 Nov 2012 ... New Eheim Pro 3eby boroniaaquarium 199,143 views � 4:06. Watch Later
Superfish Aqua 30 Tropical Kit (24 liter aquarium)by visaquarium ...
www.youtube.com/watch?v=ZiDbjM9iKTo -

Check ff wat Bertus aangeeft, als dat t niet is dan hoop ik dat je nog garantie hebt op de pomp, lekken bij de kopaansluitingen en kranen zijn typische superfish kwalen, heeft mij ooit heel wat vissen het leven gekost.

Ik heb hetzelfde gehad, maar bij een kleiner model. Niets meer aan te doen. Het ding was nog geen 3 jaar oud.

Ojee, ik denk dat ik dan toe ben aan een nieuwe filter.. ik had er sowieso al vrij vaak problemen mee..
Jones, mag ik vragen welke filters jij nu gebruikt? want je hebt zulke mooie vissen en ik houd zelf ook goedvissen.
Heb namelijk niet heel erg veel verstand van filters en apparatuur

Kijk het eerst even na,voordat je een ander koopt.

Ik heb een Jebao 304 en Elite Crystal Flo 60 op mijn sluierbak. Beiden prima filters, de Jebao heeft meer capaciteit.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan