Wat is er nieuw

Garnalen zijn niet zichtbaar

60601

Well-known member
Lid geworden
2 juli 2016
Hallo
Ik heb een aquarium van 165x70x60 cm die dicht beplant is en zit veel hout en stenen in.
Ook heb ik veel porseleinen buisjes toegevoegd.
Nu heb ik ongeveer 2 weken geleden 60 garnalen en 5 cpo kreeftjes aan het aquarium toegevoegd.
De vissen die er in zitten zijn 2 algeneters met die grote snorharen ik weet de naam zoniet 5 Siamese algeneters paar guppen en platy's en een paar tetra's.
Maar wat nu het probleem is ik zie de garnalen niet meer nadat ik ze toegevoegd heb .
Komt dit nog wel goed komen ze nog weer te voorschijn?

Het zijn meesters in verstoppen en wellicht dat ze zich niet vrij voelen met de medebewoners.

Siamese algeneters houden van levend voer……

Als Siamese algeneters graag levend voer eten waarom zwemmen er dan nog zoveel jong guppen rond want die zijn toch veel kleiner dan volwassen garnalen.

Als Siamese algeneters graag levend voer eten waarom zwemmen er dan nog zoveel jong guppen rond want die zijn toch veel kleiner dan volwassen garnalen.
Misschien houden ze meer van garnalen?😊
Nee geen idee hoor. Ik weet alleen dat in hun omschrijving staat dat ze van leven voer houden.
Misschien zitten je garnalen goed verstopt. Maar het kan ook zijn dat ze opgesnoept zijn. Dat wilde ik maar aangeven.

Die zitten vaak hoog en verscholen en zijn vrij snel.

de Siamese algeter verdenk ik niet.
Het er hier 3 zwemmen bij mijn vuurgarnalen en dit geeft geen problemen. Ook de andere vissen die je opnoemt heb ik al ooit gecombineerd met de garnalen zonder problemen.
Alleen die snorharen? Heb je misschien een foto want dat zou zomaar een rover kunnen zijn natuurlijk.
Wellicht zitten ze gewoon goed verstopt
Ik heb zelf ook wel eens meegemaakt na het toevoegen van nieuw vissen dat de populatie garnalen na een week ineens een stuk kleiner leek dus dan denk je meteen dat ze opgegeten worden door de nieuwe vissen.
Maar na loop van tijd komen de garnalen altijd weer tevoorschijn.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan