Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wij hebben in onze Cube ook (nog) twee japonicas zitten maar het gebeurd regelmatig dat ik ze dagen achter elkaar ze niet zie en dan ineens wel.... Maar is natuurlijk ook afhankelijk van hoeveel verstopplekken je hebt maar die soort die ik heb zijn meesters in verdwijnen.
Zojuist een waterwissel uitgevoerd en de Cabomba eruit gehaald.
Ook tijdens en na de waterwissel heb ik ze niet gezien. Ik heb het stuk hout ook nog even uit het water opgetild om zeker te weten dat ze daar niet in zaten. Verder ook nog even achter de filter gekeken. Niks. Afgezien van de filter en het stuk hout kan je verder het hele aquarium inkijken vanaf de buitenkant. Ik moet concluderen dat ze er niet meer levend in zitten.
Is het mogelijk dat ze vannacht het loodje hebben gelegd en dat ze volledig opgegeten zijn door de overige drie garnalen en de slakken? Of moet je dan nog overblijfselen kunnen vinden?
Cabomba uit je grote bak, kan geen kwaad meer.
drop eens een tabletje voorin.
Ik heb er ook 10 , en zag ze in het begin ook niet.
Nu wel, nu ze groter worden.
Kunnen ze niet in het filter?
bodem is ook wel erg dik. kan ook verstikken, en soort methaan geven ,van dood water.