I
--ICE--
Guest
Na enkele jaren inaktief in de aquariumwereld, toch weer opnieuw begonnen 😀 Al van kind af aan ben ik altijd geboeid geweest door de prachtige onderwaterwereld. Als tiener veel aquaria gehad, verschillende keren kunnen kweken, .... enz. Dan kwam het huisje, tuintje, kindje,... dus er bleef nog weinig tijd over voor de hobby's. Wel altijd een aquarium gehad maar niet echt mee bezig kunnen zijn, sinds enkele weken ben ik er dan terug aan begonnen. Het aquarium stond al een jaar of 2 onaangeroerd vol met algen en nog 2 overblijvende vissen, spijtig dat ik hier geen foto's van heb, helemaal geen zicht. Ik wou eigenlijk alles leegmaken en de aquarium bij het groot huisvuil zetten, wanneer ik de algen aan het verwijderen was zag ik nog wat crypto's staan die eigenlijk nog in redelijk goede staat waren. Mmm misschien gewoon is opfrissen en we zien wel dacht ik bij mezelf 🙂 Diezelfde avond beginnen google'n en zag dat ik plantjes on-line kon bestellen 🙂 weer een meevaller, waarom dit is niet proberen het was nog schappelijk van prijs ook hehe. En zo is de bal weer aan het rollen gegaan, helaas zit ik nu wel met een bakje waarvan de bodem al 6 jaar oud is.
Ik zal proberen hier elke week jullie en ook voor mezelf de evolutie van mijn aquarium weer te geven aan de hand van foto's, cijfers, technieken, enz....
De ene ervaring kan de andere misschien helpen ....
Veel lees- en kijkplezier.
Grtz
--ICE--
Ik zal proberen hier elke week jullie en ook voor mezelf de evolutie van mijn aquarium weer te geven aan de hand van foto's, cijfers, technieken, enz....
De ene ervaring kan de andere misschien helpen ....
Veel lees- en kijkplezier.
Grtz
--ICE--