Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goedenavond.

Zo de laatste dag bij epz zit erop.
Misschien volgend jaar weer.
Vanavond gezellig met mijn aflos collega gegeten. Die mag deze week nog volmaken.

Moge Marcel en Michael.

Goedemiddag deze zonnige dinsdag. Heerlijk temperatuurtje.

Middag Hans en Albert. Nou we krijgen nog een paar dagen die iets warmer zijn maar ja zondag nog 11 en dan de volgende week 15-16 graden.

Moet niet te warm worden. Zag de eerste vis al met zweetplekken onder zijn vinnetjes...

Moet niet te warm worden. Zag de eerste vis al met zweetplekken onder zijn vinnetjes...
Ja dat moeten we voorkomen Hans en max 21 is nog te doen. Hier in huis wordt het anders ook veel te warm en door de isolatie blijft die warmte lang hangen.

Ja dat moeten we voorkomen Hans en max 21 is nog te doen. Hier in huis wordt het anders ook veel te warm en door de isolatie blijft die warmte lang hangen.
Koop je toch een airco…. Dat je die nog niet hebt met al je bakken die ook warmte afgeven…. 😉😉

Als het te gek wordt gaat er inderdaad een airco aan! Maakt wat herrie, maar heerlijk!

Koop je toch een airco…. Dat je die nog niet hebt met al je bakken die ook warmte afgeven…. 😉😉
Nou 2 bakken met dichte kap dus die geven niet zoveel warmte af denk ik. In de woonkamer is het wel te doen maar juist boven op de slaapkamers wordt het veel sneller warm.
En ja airco is niet goedkoop en vreet stroom denk ik.

Avond allemaal.

Avond, weer een heerlijke wandeling gedaan in de avondwarmte.heerlijk dat gezang van de vogeltjes aanhoren onderweg.

Avond Albert en ik hoor dat elke morgen rond 6 uur als ik buitenloop en ook de kippen die hierachter zitten.
Verder niemand en niks bij de weg en dan hoor je alles.

Ja, en je kunt er ook goedkoop mee verwarmen in de winter.

Ja, en je kunt er ook goedkoop mee verwarmen in de winter.
Avond Marcel. Ik hou me er niet zo mee bezig hoor maar ik denk dat straks alles minder aantrekkelijk wordt als we niet meer kunnen salderen.

Nou 2 bakken met dichte kap dus die geven niet zoveel warmte af denk ik. In de woonkamer is het wel te doen maar juist boven op de slaapkamers wordt het veel sneller warm.
En ja airco is niet goedkoop en vreet stroom denk ik.

Avond allemaal.
Valt wel mee hoor. Alles is relatief. Een maandje koelen in de zomer kost net zoveel als een week verwarmen in de winter. Misschien zelfs nog wat minder.
Maar de geweldige nachtrust die je ervoor terugkrijgt is onbetaalbaar!

Avond Marcel. Ik hou me er niet zo mee bezig hoor maar ik denk dat straks alles minder aantrekkelijk wordt als we niet meer kunnen salderen.
Nee, en dus als je niet meer kunt salderen zou je je eigen opgewekte stroom zoveel mogelijk moeten opgebruiken.

Ik heb geen saldeerpanelen. En het blijft goedkoper als gas. Tenminste, als ze niet weer gaan boren bij jou in de buurt.

Dacht de belastingdienst te slim af te zijn met de opgave, maar net bericht of ik ff terug betalen wil. Nou ja, dan maar een schnitzel minder vd slager komende tijd.

Dacht de belastingdienst te slim af te zijn met de opgave, maar net bericht of ik ff terug betalen wil. Nou ja, dan maar een schnitzel minder vd slager komende tijd.
Oplichters zijn het daar zeg :DD

John warmt zijn huis met staafverwarmingen .
Gewoon een ouderwets kampvuur in het midden van de kamer.

Goedemorgen allemaal.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan