Goedeemorgen,Avond allemaal.
Mag ik aannemen dat jullie allemaal op mij stemmen?
https://www.nu.nl/buitenland/635496...an-voor-eerste-stemming-voor-nieuwe-paus.html
Moge Hans. Ach het komt vast wel goed met die rookGoedeemorgen,
Ik had al witte rook voor je John, maar toen brandde de biefstuk aan en werd het helaas zwarte rook.
Nieuwsbrief?Goedenavond alvast.
Net de nieuwsbrief van Aquaforum.nl gekregen. Heel erg up to date. Not.
Jammer dat er verwezen wordt oude topics die al een tijd niet meer geüpdatet worden. Zelfs een topic uit 2014???
Niet de enige dus die het zeer vreemd vond. 1 april is toch echt al geweestNet de nieuwsbrief van Aquaforum.nl gekregen. Heel erg up to date. Not.
Jammer dat er verwezen wordt oude topics die al een tijd niet meer geüpdatet worden. Zelfs een topic uit 2014???
Je hebt het niet over je eigen huis hoop ik...Trouwens. Er is witte rook!
Rookvrij huis.Je hebt het niet over je eigen huis hoop ik...
Ik heb met verbazing zitten kijken naar de uitzinnige menigte, leek wel publiek bij een popconcert. Daar ben ik toch te nuchter voor.Trouwens. Er is witte rook!
Nou leuk dat je terug bent en ik herinner me je nog goedNaar aanleiding van de nieuwsbrief toch maar weer eens komen kijken hier.
Leuk! Ik zal weer eens door alle topics gaan snuffelen. Het is een tijdje geleden al weer 🙂
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.