Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Rest mij hier eigenlijk alleen nog te vermelden.

Goedemorgen.

En tot morgen.

Meneer geeft zelf al het antwoord.

Straks kun je het hele forum opdoeken. Want alles wordt in de chat besproken.
Nee daar worden normaliter geen problemen besproken hoor die op het forum horen. Dan ben je niet bekend met de chat en het is meer wat ouwehoeren of wat kletsen over de zoutwaterbakken die de chatbezoekers hebben.
Zeer incidenteel vraagt een nieuw lid iets in de chat en normaliter wordt hem dan geadviseerd om er een topic voor te openen. Het is dan ook zeker niet de bedoeling dat de chat de functie van topics gaat overnemen.
Natuurlijk zal er weleens een opmerking worden genaakt over de eigen bak zoals ik heb 2 vissies gekocht of ik heb opeens wat alg maar dat zijn dan geen vragen of opmerkingen waar een topic voor geopend behoort te worden.
Het is meer een gezellig cluppie met mensen die graag over van alles en nog wat praten. Gewoon en stelletje oudewijven zeg maar ;))

Beetje vergelijkbaar met het GMT van jaren geleden en waar ook voornamelijk gezellig werd geklets en over koetjes en kalfjes. Maar ja de leden die toen flink actief waren zijn of niet meer actief in de hobby en op het forum of overleden en zo is het aantal actieve leden in het GMT snel afgenomen.
Vroeger hadden we John, Antje, Ton, Lex en onze Eheim verzamelaar en nog vele anderen daar actief maar goed dat is verleden tijd door genoemde oorzaken.

Middag allemaal.

Ik zal het nog 1 (één) keer zeggen!

ALS DE CHAT ER NIET WAS, DAN WAS GMT (GDT) DE CHAT.

En dan kon iedereen dat lezen, en zelfs na 2 dagen nog eens op inhaken. En dat geeft leuke discussies.
Maar om 1 of andere reden wordt daar niet op gereageerd. En is het niet raar dat gmt (gdt) dood lijkt.

ALS DE CHAT ER NIET WAS, DAN WAS GMT (GDT) DE CHAT.
Nee dat ben ik weer niet met je eens want het groepje uit de chat zijn veelal ook oudere leden en die zaten voor de chat er was ook niet echt in het GMT. Het is niet zo dat die zijn overgelopen van het GMT naar de chat.
Sterker nog, ik ken niet een uit het GMT die nu veel actief is in de chat dus dat heeft de leegloop niet veroorzaakt. Daarbij met je ook de chat terug kunnen lezen als je ingelogd blijft.

Er zitten leden in de chat die al actief zijn hier vanaf 2005 en die heb ik vroeger nooit in het GMT gezien maar wel in de chat. De chat werkt vlotter en voor velen veel fijner en dat is denk ik de aantrekkingskracht van de chat.
Maar goed iedereen heeft en mag daar zijn mening over hebben en is vrij om wel of niet te posten in chat/GDT.

Maar dat de chat het GDT heeft leeggeroofd (van leden) dat zie ik absoluut niet en de rest van de collega s ook niet.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan